با حضور شخصیت‌های سیاسی؛

پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی برگزار شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۶:۰۲
کد خبر: ۲۰۳۰۷۶
پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی برگزار شد
پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی به همراه مراسم افطار، شب گذشته با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.

پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی به همراه مراسم افطار، شب گذشته (شنبه) با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در مراسم افطار و پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی، شخصیت‌های سیاسی مختلفی از جمله محمدجواد حق‌شناس، مصطفی کواکبیان، محمدرضا راه‌چمنی، محمد زارع فومنی و سردار علایی حضور داشتند.

قدرت‌علی حشمتیان - دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی - با بیان اینکه این تشکل سیاسی در سال 76 و در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی با عضویت 38 نماینده مجلس شکل گرفت، گفت: ما خدمت رهبری رسیدیم و ایشان به ما گفتند که خیر شما در این است که آزاد و مستقل باشید.

وی خاطر نشان کرد: در مجلس پنجم اصولگرایان به عنوان حزب‌الله و اصلاح‌طلبان به عنوان مجمع حزب‌الله شناخته می‌شدند ولی ما جمعیت مستقل را راه‌اندازی کردیم و از این جناح‌ها مستقل ماندیم و هدف ما این بود که راه امام و رهبری را طی کنیم.

حشمتیان با بیان اینکه "جمعیت مستقل ایران اسلامی یک تشکل نوپاست"، اظهار کرد: ما در این مدت خدمت آیت‌الله هاشمی و آقایان خاتمی، روحانی، کروبی و لاریجانی رسیده‌ایم.

در این مراسم همچنین مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب سخنرانی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز