کارکنان قراردادی زیر چتر سلامت؛

اجرای معاینات طب صنعتی در پالایشگاه خانگیران

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۴۹۲
اجرای معاینات طب صنعتی در پالایشگاه خانگیران
سرپرست طب صنعتی و بهداشت منطقه خانگیران از اجرای طب صنعتی و پایش سلامت ویژه کارکنان قرارداد مستقیم در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، محمدرضا باغشینی سرپرست طب صنعتی و بهداشت منطقه خانگیران باتاکید به انجام معاینات دوره‌ایی برای پایش سلامت کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد افزود: هدف از اجرای طب صنعتی در سطح پالایشگاه خانگیران رسیدن به بالاترین سطح سلامت کارکنان در وزارت نفت است.

وی با بیان این که بهترین سرمایه هر صنعتی نیروی انسانی آن صنعت است، اظهارداشت: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر انعقاد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی، پالایشگاه خانگیران این دستور را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و افرادی که با آن‌ها قرارداد مستقیم بسته می‌شود باید تحت معاینات طب صنعتی قرار بگیرند.

 باغشینی تصریح کرد: با توجه به فضای کاری که در پالایشگاه وجود دارد این افراد در کلینیک درمانی پالایشگاه خانگیران باید از لحاظ سلامت جسمانی پایش شوند.

سرپرست طب صنعتی و بهداشت منطقه خانگیران تاکید کرد: طی این فرآیند و با انجام آزمایشات، سطح سلامت کارکنان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اجرای طب صنعتی قبل از استخدام باعث کشف زودرس و پیشگیری به موقع بیماری‌های شغلی و غیر شغلی می‌شود.

 باغشینی اذعان کرد: با اتخاذ تدابیر مناسب باید شرایط را به گونه‌ای فراهم ساخت تا در صورت امکان شخص بتواند در محیط کار با کمترین خطر ممکن کار کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 252 نفر از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خانگیران و 151 نفر از شرکت نفت و گاز شرق که قرارداد آنان از شرکتی به قرارداد مستقیم در حال تغییر است تحت معاینات طب صنعتی قرار می‌گیرند.

نظر شما