معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت خبر داد

نظام پرداخت نیروهای انسانی قرارداد موقت ساماندهی می‌شود

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۱۲۱
نظام پرداخت نیروهای انسانی قرارداد موقت ساماندهی می‌شود
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت از فرآیند بررسی و ساماندهی نظام پرداخت نیروهای انسانی قرارداد مدت موقت در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، كریم سلحشور معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت در جمع کارکنان پالایشگاه خانگیران با اعلام این خبر افزود: خط مش در این مورد تقویت وضعیت معیشتی این گروه از کارکنان تا حد امکان و به کارگیری اثربخش آنان در صنعت نفت است و اقداماتی نیز در این راستا در حال انجام است.

وی در ادامه به چشم انداز مدیریت آموزش-نیروی انسانی و توسعه مدیریت در وزارت نفت اشاره و تصریح کرد: برنامه ریزی، تأمین، آموزش و توسعه نیروی انسانی در حال بازنگری و بهبود بوده و پژوهش‌های منابع انسانی به منظور پشتیبانی از اركان مدیریت منابع انسانی صنعت نفت در چارچوب و افق ٢٠ ساله كشور مدنظر قرار دارد.

سلحشور ادامه داد: پرداخت به نیروهایی که زیر نظر شرکت‌های پیمانکاری مشغول فعالیت بودند و مشمول قرارداد مدت موقت به طور مستقیم شدند، نباید در سال جاری اثرکاهشی داشته باشد و کارکنان قرارداد مستقیم از این بابت مطمئن باشند که دستمزد آنان در تطابق با قوانین مربوطه رسیدگی خواهد شد.

وی یکی از سیاست‌های وزارت نفت را ساماندهی پرداخت حقوق کارکنان قرارداد مستقیم دانست و بیان داشت: در حالی که شرکت‌های پیمانکاری بنا به صلاحدید خود حقوق نیروهای شاغل را متنوع و مختلف پرداخت کرده‌اند تلاش می‌شود این موضوع مدیریت شده و حقوق مشمولین ساماندهی شود.

این مقام مسوول با بیان این که وزارت نفت نسبت به نیروهای انسانی شاغل در این وزارتخانه اهتمام جدی دارد تاکید کرد: امروز کشور ما در صنعت نفت مرهون سرمایه‌های انسانی است که بدون ادعا در مناطق عملیاتی مشغول به کار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز