مدیر شبکه بازار عنوان کرد

ثبات اقتصادی بازار از اهداف شبکه بازار

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۹۹۶
ثبات اقتصادی بازار از اهداف شبکه بازار
مجید رجبی معمار گفت: كمک به آرامش و ثبات اقتصادی بازار از اهداف شبكه بازار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، مجید رجبی معمار مدیر شبکه بازار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه نخستین سال تاسیس شبكه بازار هستیم سال گذشته در 29 آبان ماه شبكه بازار در یک مراسم رسمی در هیات دولت كار خود را آغاز كرد. 

رجبی معمار با اشاره به این مطلب که هدف گذاری‌های اصلی شبكه بازار در راستای كمک به پویایی و فعال سازی بیشتر كشور و اطلاع رسانی به مردم از ظرفیت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی كشور اعم از دولتی و خصوصی خواهد بود، گفت: در دنیا هر روز ظرفیت‌های اقتصادی خود را بالا می‌برند، مشكلات اقتصادی در همه دنیا وجود دارد و یكی از راه‌های پیشگیری آن است كه خانواده‌ها با استفاده از فرصت‌ها و امكانات، در تولید و اقتصاد ملی كمک كنند.

وی با بیان این مطلب که تمامی موضوعات نگاه به اطلاع رسانی و ‌آموزش است تا مردم از نظام بانكی، سیستم كلان اقتصادی دولت آگاه شوند، افزود: شبكه بازار تنها به مباحث كلان اقتصادی بسنده نمی‌كند و به اصلاحات خرد نیز در این زمینه می‌پردازد كه به‌صورت زیرنویس و لحظه‌ای قیمت انواع كالا را پخش می‌كنیم.
 
رجبی معمار در ادامه اظهار داشت: شبكه بازار شبكه تمامی مردم ایران است ما قیمت‌های میادین تره بار، كالاهای لبنیات، گوشت را در اختیار مردم قرار می‌دهیم، به طوری که می‌توان گفت كمک به آرامش و ثبات اقتصادی بازار از اهداف دیگر این شبكه است ما به‌عنوان رسانه عامل تصمیم گیریی در حوزه اقتصاد نیستم ولی در تعامل با مردم و مسوولان اقتصاد با ایجاد برنامه‌هایی به آرامش اقتصادی كمک خواهیم كرد. 

مدیر شبکه بازار از دریافت 110 شهر از دستگاه‌های دیجیتال در شبكه تلویزیونی بازار خبر داد و گفت: در یک‌ماه قبل بر روی ماهواره بدر نیز قرار گرفت كه كشورهای حاشیه هم می‌توانند از ماهواره بدر استفاده كنند و از این ظرفیت برای تبلیغ كالاهای ایرانی در كشور همسایه نیز بهره می‌بریم.

وی در این باره ادامه داد: در جهت گیری اولیه شبكه بازار به سمت معرفی كالاها و فضایی برای فروش كالاها به صورت مستقیم گرایش داشت و در همان سه ماه پخش آزمایشی شبكه مدیران رسانه متوجه سختی این كار شدند. بخش عمده در شبكه‌های ماهواره‌ای بزرگنمایی كالا و خدماتی است كه از كیفیت بالایی برخوردار نبوده و فقط با بمباران تبلیغاتی قصد تحمیل خود را دارند. 

رجبی معمار با بیان این مطلب که شبكه بازار دنبال ایجاد فضایی سالم برای خدمات ایرانی است، گفت: در جمع بندی به‌دست‌ آمده شبكه بازار به تبلیغ خدمات و كالای ایرانی كمک كند كه این تبلیغات در شرایط فعلی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه داد: بورس از برنامه‌های آینده این شبكه است تا مردم در بحث های بورس اقتصادی كشور نیز شركت داشته و مانند اغلب كشورهای دنیا در بورس حضور پیدا كنند كه در این راستا بعد از ایام محرم هر روز ساعت 13 برنامه ای تحت بورس پخش خواهد شد. همچنین معرفی جوانان مبتكر است تا در مباحث آموزشی بر روی مشاغل خانگی و تولیدی تدارک جدی ببینیم و برنامه‌ای با اجرای محمود شهریاری هر روز از این شبكه در حال پخش است.

مدیر شبکه بازار ادامه داد: اهداف دیگر این شبكه گردش مالی خانواده‌ها و فرایند اقتصادی در كالا و خدمات و همچنین به دنبال طرح و معرفی برندهای ایرانی است، چرا كه ماموریت این شبكه كمک به رونق اقتصادی كشور است.

نظر شما