مدیرعامل همراه اول:

همراه اول تا پایان سال بورسی می‌شود

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۰۲۴
همراه اول تا پایان سال بورسی می‌شود
صدوقی گفت: با درآمد 6 هزار میلیارد تومانی همراه اول در سال جاری و تحقق 50 درصد سود پیش بینی شده در 6 ماهه، جایی برای نگرانی سهامداران وجود ندارد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از سنا مدیرعامل همراه اول اظهار داشت: رشد 2 برابری قیمت ارز هزینه‌های همراه اول را افزایش نداده است. 

وحید صدوقی با اشاره به اینکه درآمد همراه اول 20 درصد افزایش یافته است، افزود: درست است که افزایش قیمت دلار تاثیری بالغ بر 10 درصد در هزینه‌های شرکت بر جای گذاشته است اما این افزایش هزینه مربوط به هزینه‌های سرمایه گذاری است که در طی 10 سال مستهلک می‌شود.

وی اظهار داشت: از اینرو افزایش هزینه شرکت سالانه مبلغی بالغ بر یک دهم خواهد بود و در هزینه‌های جاری ما تاثیری ندارد.

مدیرعامل همراه اول با تاکید بر اینکه هزینه رومینگ برای مشترکان محاسبه می‌شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس در صورتی که هزینه رومینگ افزایش بیابد نرخ مکالمه هم برای مشترکین همراه اول افزایش خواهد یافت.

صدوقی با تاکید بر اینکه موارد فوق نشان از بی تاثیری رشد قیمت دلار بر افزایش هزینه و کاهش سودآوری همراه اول دارد، ادامه داد: با توجه به درآمد 6 هزار میلیارد تومانی همراه اول در سال جاری و تحقق 50 درصد سود پیش بینی شده در 6 ماهه، جایی برای نگرانی سهامداران وجود ندارد.

تحقق 50 درصدی سود در 6 ماهه
وی با تاکید بر تحقق پیش بینی سود در 6 ماهه تصریح کرد: این اتفاق در حالی روی داد که در مدت مشابه سال گذشته در 6 ماهه ابتدایی سال تنها 45 درصد از سود پیش بینی شده محقق شده بود.

مدیرعامل همراه اول در ادامه موضوع ورود به بورس شرکت را مد نظر قرار داد و یاد آور شد: پیش از این به دلیل وزن مخابرات سازمان بورس با حضور دو شرکت بزرگ همراه اول و مخابرات در بورس مخالف بود اما با توجه به ورود چند شرکت بزرگ به بورس این مشکل حل شده است.

افزایش سرمایه 100 درصدی
صدوقی با تاکید بر اینکه برای ورود به بورس در انتظار دریافت تائیدیه از سازمان بورس هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر شرکت بورس و فرابورس با ورود این شرکت به بورس موافقت کرده‌اند و پس از تایید سازمان بورس به احتمال زیاد، همراه اول تا پایان سال شرکت بورسی می‌شود.

مدیرعامل همراه اول در ادامه شرایط حاکم بر مخابرات را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: مخابرات در شرایط معمول قرار دارد و اتفاق خاصی برای این شرکت روی نداده است.

صدوقی در پایان گفت: سهام شرکت‌های صادراتی به دلیل رشد قیمت ارز سودآوریشان افزایش یافته است و همین موضوع نگاه‌ها را از مخابرات به سمت سایر سهام موجود در بازار جلب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز