با حضور رییس جمهور در استان سمنان صورت گرفت؛

افتتاح ۱۵ هزار و ۶۵۷ واحد مسکن مهر و بهره برداری از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۸۶۹
افتتاح ۱۵ هزار و ۶۵۷ واحد مسکن مهر و بهره برداری از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان
بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان و 15 هزار و 657 واحد مسکن مهر در سطح استان سمنان با حضور رییس جمهور افتتاح و به‌طور رسمی بهره برداری شد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، محمود احمدی‌نژاد، با حضور در مجتمع 528 واحدی نگین شهرستان سمنان، ضمن افتتاح این مجتمع، به طور همزمان 15 هزار و 657 واحد مسکن مهر را در شهرهای مختلف استان سمنان مورد بهره‌برداری قرار داد.

رییس جمهور با حضور در دو باب از واحدهای مسکن مهر مجتمع 528 واحدی نگین کلید این واحدها را به طور نمادین به مالکان آن‌ها واگذار‌کرد.

احمدی‌نژاد همچنین در محل نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان حضور و در جریان چگونگی روند احداث و بهره‌برداری از این نیروگاه قرار گرفت، وی ضمن افتتاح رسمی این نیروگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و با توضیح متخصصان و دست اندرکاران در جریان چگونگی روند احداث و بهره‌برداری از این نیروگاه قرار گرفت.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان شامل دو واحد گازی با ظرفیت اسمی 324 مگاوات و یک واحد بخار به ظرفیت 160 مگاوات با هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیارد تومان در کیلومتر 10 جاده سمنان-دامغان و در زمینی به مساحت 100 هکتار احداث شده است.

افزایش ظرفیت پست های برق موجود و بهبود کیفیت برق در نقاط مختلف استان، پایداری شبکه، کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات برق در شبکه، تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز استان در بخش صنعت وکشاورزی و افزایش آمادگی شبکه برق استان برای طراحی و ایجاد و اتصال طرحهای جدید صنعت برق از جلمه اهداف و دستاوردهای بهره‌برداری از این نیروگاه است.

همچنین با حضور رییس جمهور کلنگ آغاز توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریال زده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز