مژده نوروزی نماینده مردم نوشهر و چالوس:

افتتاح فاز چهارم آزادراه شمال- تهران با حضور رئیس جمهوری

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۷:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۰۰۵
افتتاح فاز چهارم آزادراه شمال- تهران با حضور رئیس جمهوری
احمدی، نماینده مردم نوشهر و چالوس، افتتاح فاز چهارم آزادراه شمال- تهران را مژده نوروزی خود به مردم مازندران و مسافران به این استان عنوان كرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس برنا با بیان این مطلب افزود: با پیگیری‌های قابل تقدیر نیكزاد، وزیر راه و شهرسازی، سرانجام فاز اول آزادراه شمال – تهران از مرزن آباد تا چالوس آماده بهره برداری شده است.

قاسم احمدی با اشاره به زمان افتتاح این پروژه گفت: در مكاتباتی كه داشته‌ایم قرار شد فاز چهارم این پروژه به طول بیست كیلومتر در یكی از روزهای بیست و پنجم تا بیست و هفتم اسفندماه امسال افتتاح شود.

وی تاكید كرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده است شخص رئیس جمهور با سفر به استان مازندران، این پروژه را افتتاح كند.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به ثبت آمار گذر نود هزار اتومبیل تنها در یكی از روزهای تعطیلات نوروزی از مسیر كندوان گفت: متاسفانه جاده كندوان گنجایش این تعداد مسافر را ندارد و به همین دلیل در ایام تعطیلات شاهد ترافیك بسیار سنگین در این حوزه هستیم. البته با افتتاح فاز چهارم آزادراه، قطعا از حجم ترافیك نوروزی در این مسیر به میزان قابل توجهی كاسته خواهد شد.

احمدی در خاتمه با اشاره با افتتاح پروژه دیگر نیز گفت: همزمان با افتتاح فاز چهارم آزادراه، شاهد افتتاح سد سیاه بیشه هم خواهیم بود که 1040 مگابات برق تولید می‌کند. عملیات اجرایی این سد از سال 1371 تا سال 1380 متوقف شده بود که مجدداً کارهای اجرایی با عملیات تزریق تونل‌های انحراف در سال 1381 از سر گرفته شد و اكنون آماده افتتاح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز