عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مسئولان، بخش خصوصی و مردم سه ضلع اصلی حماسه اقتصادی‌اند

۱۳۹۲/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۹۹۳
مسئولان، بخش خصوصی و مردم سه ضلع اصلی حماسه اقتصادی‌اند
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی به شعار سال نیازمند حرکت از سوی مسئولین وبخش خصوصی ومردم است.

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با برنا عنوان کرد: برای دستیابی به اهداف شعار «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» نیازمند به سه‌ محور مسئولان، بخش خصوصی و مردم هستیم. 

وی گفت: مردم با انقلاب، برای خود حقی قائل شدند که یکی از این حقوق انتخاب بجا و درست مسئولان ارشدشان است، و همین دلیل  در نحوه انتخاب و میزان شرکتشان درانتخابات پیش رو موثر و مهم  است و دستاوردهای داخلی و خارجی زیادی دارد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کشور با توجه به رخداد‌های بیرونی و سیاست‌های درونی خود، با مشکلاتی  همچون نوع اداره و شکل ارائه مصارف و منابع روبرو است که باعث افزایش هزینه‌ها شده است.

 ندیمی در مورد حماسه اقتصادی نیز گفت: در سال‌های اخیر تخصیص منابع تا 70در صد بوده است که این تخصیص در سال 91به 20درصد رسید و این نشان از بحران منابع در کشور است.

وی افزود: در سال حماسه اقتصادی منابع سهل الوصول باید مدیریت شده و در پروژه‌های اولویت‌دار مصرف شود، در عین حال بودجه و مدیریت آن به گونه‌ای باشد که پاسخ گوی نیازهای مردم شود.

ندیمی گفت: مردم  با رعایت الگوی مصرف و حمایت از کالای باکیفیت ایرانی، دولت را برای کاهش واردات غیرضروری یاری کنند و با مدیریت بر خانواده در صدد مبارزه با این امپریالیسم جهانی باشند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز