مهم‌ترین رسالت فرابورس ایجاد بازاری امن برای سرمایه‌گذاران است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۲۵۶۳۱
مهم‌ترین رسالت فرابورس ایجاد بازاری امن برای سرمایه‌گذاران است
مهمترین رسالت فرابورس ایجاد بازاری امن برای سرمایه گذاران است که خوشبختانه این رسالت همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل سابق شرکت فرابورس ایران با اشاره به آغاز ششمین سال فعالیت این شرکت گفت: مهمترین رسالت فرابورس ایجاد بازاری امن برای سرمایه گذاران است که خوشبختانه این رسالت همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا مصطفی امید قائمی در رابطه با عملکرد 6 ساله شرکت فرابورس ایران اظهار داشت: شرکت به نسبت عمر و زمان کوتاه فعالیتی که داشته، مسیر درست و مناسبی را طی کرده، به طوری که مهمترین رسالت خود را که ایجاد بازاری امن برای سرمایه گذاران و توسعه فضای تامین مالی است، به درستی ایفا کرده است .

وی ادامه داد: فرابورس ایران بازار نوپایی است که با ایجاد ابزارهای جدید مالی، فراهم کردن فضای لازم و مناسب برای تامین مالی شرکت‌ها و همچنین با تکیه برحمایت‌های قانونی، توانسته بسیاری از مشکلات موجود در راه توسعه را بردارد و از پیشرفت قابل توجهی برخوردار شود.

امید قائمی خاطرنشان کرد: بنابراین فرابورس راه و مسیر درستی را در حال پیمودن است و با تمرکز بیشتر بر روی ابزارهای تامین مالی، فرهنگ سازی و توسعه شبکه دسترسی مردم می‌تواند با عملکردی بسیار بهتر، به توسعه همه جانبه بازار سرمایه و اقتصاد ایران کمک کند. 

وی در پاسخ به این سوال که این شرکت 5 سال پیش در چه نقطه‌ای بود و در حال حاضر کجاست؟ پاسخ داد: واقعیت این است که فرابورس ایران همیشه 100 بوده و خواهد بود. چرا که با درنظرگرفتن شرایط، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها، همواره بیشترین تلاش برای توسعه و تثبیت جایگاه شایسته فرابورس به عمل آمده و این رویه و تلاش حداکثری همچنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز