مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران :

پرداخت خسارت جانی ناشی از تصادفات جرحی سرعت می گیرد

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۲:۲۳
کد خبر: ۲۵۵۶۴۴
پرداخت خسارت جانی ناشی از تصادفات جرحی سرعت می گیرد
گردهمایی سراسری معاونان فنی و روسای ادارات واحدهای خسارت جانی بیمه ایران فردا در تهران برگزار می شود.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران از پرداخت خسارت جانی ناشی از تصادفات جرحی، تسویه دیات در کوتاه ترین زمان خبر داد و گفت : گردهمایی سراسری معاونان فنی و روسای ادارات واحدهای خسارت جانی بیمه ایران فردا در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،عباس فراشیانی با بیان اینکه این نخستین همایش تخصصی کارشناسان دیات فنی است که به صورت سراسری برگزار می شود، افزود: از همه معاونان فنی و ادارات خسارات جانی،کارشناسان و محاسبان دیه شعب سراسر کشور بیمه ایران برای شرکت دراین همایش دعوت شده است تا با تازه ترین سیاست های مجموعه درپرداخت دیات در تصادفات جرحی آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری همایش سراسری محاسبان دیات بیمه ایران را ایجاد وحدت رویه و پرهیزاز اختلاف سلیقه در پرداخت خسارت جانی بیان کرد و افزود:‌ بنای بیمه ایران در پرداخت خسارت جانی ناشی ازتصادفات جرحی، تسویه دیات درکوتاه ترین زمان ممکن است وهم اکنون نیز این مجموعه حتی پیش از صدور رای دادگاه و با گواهی پزشکی قانونی و دیگر مستندات مربوطه خسارت را به ذینفعان و زیان دیدگان خود پرداخت می کند.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران ادامه داد : برای ایجاد وحدت رویه و تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده های خسارت جانی این همایش را برگزار خواهیم کرد تا آنان ضمن آشنایی با جدید ترین بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوطه درپرداخت خسارت های جانی سرعت عمل بیشتری داشته باشند و خدمات مطلوب تری به بیمه گذاران و زیان دیدگان ارائه کنند.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران روان سازی و تسهیل در فرآیند پرداخت خسارت به زیان دیدگان و به اشتراک گذاشتن تجارب کارشناسان را از دیگر اهداف این همایش بیان کرد.

وی افزود: همچنین شرایط و مقرارت جدید در دستورالعمل های مربوط به حوزه خسارات دیات شخص ثالث را دراین همایش برای حاضران تبیین خواهیم کرد.

فراشیانی با اشاره به اینکه این همایش روز چهارشنبه(فردا) درمحل باشگاه بیمه ایران برگزار می شود ، اظهارداشت: برای شرکت کنندگان دراین همایش که بیش از 130 کارشناس،محاسب فنی دیات و معاونان پرداخت خسارت جانی هستند جزوه های آموزشی تخصصی خسارت شخص ثالث و حوادث راننده تهیه شده است.

ازاستادان مجرب در حوزه مشتری مداری و ارتباط موثر نیز درخواست شده است در این همایش شرکت و برای حاضران سخنرانی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز