علی هرندی:

دو میلیارد مسافر و ٣٥ میلیون تن بار از طریق سیستم‌ هوایی جابجا شده است

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۳:۳۰
کد خبر: ۲۶۹۳۶۲
دو میلیارد مسافر و ٣٥ میلیون تن بار از طریق سیستم‌ هوایی جابجا شده است
هرندی از میانگین رشد ٩ درصدی سفرهای هوایی در نیم قرن گذشته خبر داد و اعلام کرد دو میلیارد مسافر و ٣٥ میلیون تن بار از طریق سیستم هوایی جابجا شده است.

رییس اداره کل سوختگیری هوایی کشور، از انجام عملیات سوختگیری در ٥٠ فرودگاه کشور و تحویل ١.٤ میلیارد لیتر سوخت به ٢٠٠ هزار فروند هواپیما در طول سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علی هرندی در همایش مدیران مناطق و ذینفعان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به تاریخچه فعالیت ایرلاین های جهان و تشکیل قوانین و مقررات مربوط به این حوزه، تصریح کرد: مجموعه مقررات شرکت ملی نفت ایران با تلاش کارشناسان اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور امسال مجددا احیا و ابلاغ شد.

وی از میانگین رشد ٩ درصدی سفرهای هوایی در نیم قرن گذشته خبر داد و با اشاره به جابجایی دو میلیارد مسافر و ٣٥ میلیون تن بار از طریق سیستم حمل و نقل هوایی در سال جاری در کشور، پیش بینی کرد: در ٢٠ سال آینده شاهد میانگین رشد پنج درصدی در صنعت هوایی کشور خواهیم بود.

به گفته رئیس اداره کل سوختگیری هوایی کشور، سالانه ١,٣ میلیارد لیتر سوخت به هواپیماهای مسافربر تحویل می شود که این نیاز و فرصت اقتصادی، شرکت های بزرگ نفتی را به ایجاد شاخه سوخت های هوایی و بسط و گسترش فعالیت های این بخش ترغیب کرده است.

وی انجام عملیاتی چون مهندسی و تعمیرات، تامین به موقع اقلام یدکی و قطعات اقتصادی هواپیماها باوجود محدودیت های حاکم بر روابط بازرگانی خارجی، کنترل کیفیت سوخت هوایی و خدمات آزمایشگاهی و همچنین مراقبت و کنترل های فنی عملیاتی را از جمله اقدامات انجام گرفته از سوی این شرکت برشمرد.

به گفته این مقام مسوول، رفتار جهانی داشتن و همسویی در رقابت با شرکت های نفتی پیشرو نیازمند تفکر مدیریتی فراملی و ساختاری متناسب با این تفکر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز