وزیر نیرو تاکید کرد

لزوم تلاش بیشتر برای اجرای طرح های آب و برق در سال جهاد اقتصادی

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۱۲
لزوم تلاش بیشتر برای اجرای طرح های آب و برق در سال جهاد اقتصادی
وزیر نیرو بر لزوم فعالیت و تلاش بیشتر جهت اجرای طرح های آب و برق کشور در سال جهاد اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "مجید نامجو" امروز در جریان سومین دور سفر استانی هیات وزیران به استان کرمانشاه، در نشست شورای اداری شهرستان جوانرود اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی مردم جهان چشم به ایران دوخته اند.

وی افزود: امسال در سخنان رییس جمهوری اشتغال و کاهش نرخ تورم به عنوان دو مسئله مهم کشور مطرح شد که باید اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشیم.

نامجو با بیان اینکه وزارت نیرو از تمام منابع مالی موجود جهت اجرایی شدن طرح ها استفاده خواهد کرد، گفت: این وزارتخانه عزم دارد تا در سال جهاد اقتصادی طرح های آب و برق را سرعت بیشتری دهد.

وزیر نیرو با بیان اینکه سد جوانرود در استان کرمانشاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: مطالعات فاز نخست این پروژه توسط امور آب و مدیریت منابع آب کشور انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی جاده دسترسی به این سد، اظهار داشت: به زودی عملیات اجرایی این سد جهت تامین آب مورد نیاز مردم جوانرود آغاز خواهد شد.

نامجو با اشاره به اجرای 50 درصدی فاضلاب در این شهرستان نیز گفت: با توجه به پستی و بلندی ها در این منطقه 50 درصد از کار اجرایی شده و باید تلاش شود تا مابقی این طرح نیز هرچه سریعتر به پایان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز