توسط سازمان هواپیمایی كشوری صورت گرفت

برقراری پرواز ساری و تبریز به بغداد

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۷۸
برقراری پرواز ساری و تبریز به بغداد
مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاههای سازمان هواپیمایی کشوری از برقراری پرواز ساری- بغداد و تبریز- بغداد خبر داد كه به صورت رفت و برگشت در روزهای جمعه هر هفته برقرار خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، "غلامرضا رستمیان" مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: به دنبال سفر رییس سازمان هواپیمایی كشوری به عراق در اواخر سال گذشته و طی مذاكرات صورت گرفته با همتای عراقی، تفاهم نامه افزایش 100درصدی پروازهای دو كشور به امضا رسید.

وی خاطرنشان كرد: حاصل تفاهمات و اقدامات كارشناسی صورت گرفته توسط سازمان هواپیمایی كشوری، افزایش سقف پروازی و برقراری پرواز در مسیرهای ساری و تبریز به بغداد به صورت رفت و برگشت را در پی داشت همچنین برای شهرهای دیگر نیز در دست بررسی و اجراست.

مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردی افزود: در صورت كشش بازار، وجود تقاضا همچنین عقد قرارداد توسط شركت های هواپیمایی ایرانی و عراقی، در آینده شاهد افزایش مسیرهای پروازی بین دو كشور ایران و عراق خواهیم بود.

به گفته رستمیان، هم اكنون از شهرهای بندرعباس، تهران، مشهد، شیراز، زاهدان، ساری و تبریز به كشور عراق پرواز برقرار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز