مدیر عامل پست بانک خبر داد

بررسی گسترش روابط بین الملل در حوزه بانکی

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۷:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۱۲
بررسی گسترش روابط بین الملل در حوزه بانکی
مدیر عامل پست بانک گفت: بررسی گسترش روابط در حوزه بین الملل و ارزی از طریق پست بانک، از جمله برنامه های سال جاری در حوزه بین الملل محسوب می شود.

 به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "محمد حسن محبیان"، مدیر عامل شرکت دولتی پست بانک، با بیان اینکه بررسی گسترش روابط در حوزه بین الملل و ارزی از طریق پست بانک، از جمله برنامه های سال جاری در حوزه بین الملل محسوب می شود،اظهار داشت: در همین راستا و به منظور انجام حوالجات بین المللی و ارزی تفاهم نامه همکاری با 30 کشور جهان به امضاء خواهد رسید.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با نهادهای ذی ربط، اعطای تسهیلات از جمله گشایش LC های داخلی و خارجی به متقاضیان در سال جاری اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل پست بانک با بیان اینکه 130 کشور دنیا پست بانک دارند، تصریح کرد: وجود زیرساخت های قوی نظیر دفاتر خدمات ICT و حضور در مناطق روستایی از جمله نقاط قوت شرکت دولتی پست بانک ایران به منظور حضور در بانکداری بین المللی محسوب می شود.

محبیان عراقی با اشاره به برنامه های پست بانک در حوزه داخلی نیز ،گفت: افزایش تعداد شعبه های پست بانک در تهران و کلان شهرها از جمله برنامه های سال جاری محسوب می شود.

وی افزود: در همین راستا، در تلاش هستیم تا تعداد شعبه های موجود را به دو برابر افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت دولتی پست بانک تأکید کرد: حضور گسترده تر و پررنگ در روستاها و مجامع بین المللی و محور اصلی برنامه های این بانک در سال جاری محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: درهمین راستا، و در سال جاری خدمات جدید بانکی با بهره گیری از فناوری های جدید در تمامی نقاط کشور، خصوصاً در روستاها به مردم عرضه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز