مدیرعامل‌سازمان‌هدفمندسازی‌یارانه‌ها به برنا خبر داد

واریز یارانه مرحله سوم در هفته اول اردیبهشت به صورت ماهانه

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۶۵
واریز یارانه مرحله سوم در هفته اول اردیبهشت به صورت ماهانه
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از واریز مرحله سوم یارانه های نقدی در هفته اول اردیبهشت ماه به صورت ماهانه خبرداد.

بهروز مرادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی برنا، درباره واریز مرحله سوم یارانه نقدی خانوار، اظهار داشت: یارانه مرحله سوم هفته اول اردیبهشت ماه واریز خواهد شد که شامل مبلغ 44 هزار و 500 تومان به عبارتی 40 هزار و پانصد تومان یارانه‌ انرژی و 4 هزار تومان یارانه نان برای هر نفر به حساب سرپرست خانوار  است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان این که یارانه نقدی مرحله سوم به صورت ماهانه و فقط برای اردیبهشت ماه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد، گفت: بنابر مصوبه ستاد هدفمند سازی یارانه ها، یارانه های نقدی از این مرحله به بعد، به صورت ماهانه به حساب سرپرست خانوار، واریز می شود.

مرادی با بیان این كه در سال جاری مبلغ یارانه‌های نقدی به هیچ عنوان تغییر نخواهد كرد، بیان داشت: مبلغ یارانه ها مانند سال گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، این در حالی است كه برخی از خانواده‌ها نیز با توجه به حمایت بیشتر از نیازمندان از دریافت مرحله سوم یارانه‌ها انصراف داده‌اند.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره با این که از 20 اسفند ماه سال گذشته سایت refahi.ir برای اعلام و ثبت شماره حساب باز شده است، افزود: شماره حساب های وصول شده به شبكه بانكی اعلام و تأییدیه‌ها گرفته می‌شود. بر این اساس به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم كه شماره حساب هایی كه تأیید شود، به طور حتم یارانه‌ این مرحله را دریافت خواهند كرد.

وی همچنینن درباره چگونگی پرداخت ها با توجه به تغییرات در خانوارها گفت: آخرین تغییرات خانوار از مركز آمار ایران قبل از پرداخت یارانه مرحله سوم در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری دریافت خواهد شد و مبنای بعدی خانوار همان گزارش مركز آمار است كه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا آخر فروردین اعلام می‌شود.

نظر شما