با رشد ۲۰ درصدی مشارکت کشورهای خارجی؛

شانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز،‌ پالایش و پتروشیمی افتتاح شد

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۰۸
شانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز،‌ پالایش و پتروشیمی افتتاح شد
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مقام های عالی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، امروز (جمعه) با معاون اول رییس جمهور، وزیر نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شرکت بیش از 1400 شرکت داخلی و خارجی از 42 کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

"حسین پرسان" مدیر برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: در این دوره از نمایشگاه هزار و 550 شرکت از 40 کشور جهان حضور دارند که مشارکت کشورهای خارجی 20 درصد و تعداد شرکت های خارجی در مقایسه با سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به حضور گسترده تولیدکنندگان، سازندگان، شرکت های دانش بنیان و مراکز آموزشی مرتبط با صنعت نفت در نمایشگاه شانزدهم، تاکید کرد: حضور پررنگ شرکت های داخلی در این دوره از نمایشگاه های بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بیش از هر چیز مایه مباهات است.

پرسان افزود: این حضور گسترده در عمل نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و صنعت نفت کشور است و نشان می دهد که شرکت های داخلی با خودباوری و خوداتکایی تحریم ها را شکسته اند.

مدیر برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: نمایشگاه شانزدهم از نظر کمی و کیفی نسبت به 15 دوره قبل رشد دارد که این نشان از اهمیت صنعت نفت و روند رو به رشد آن دارد.

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از فردا شنبه 27 فروردین تا روز سه شنبه 30 فروردین از ساعت 9 صبح تا 16 برای بازدید عموم برقرار است.

در این نمایشگاه آخرین فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به نمایش درآمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز