معاون وزیر بازرگانی خبر داد

رتبه‌بندی نانوایان در نیمه دوم سال‌جاری

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۵:۱۰
کد خبر: ۵۷۵۸۷
رتبه‌بندی نانوایان در نیمه دوم سال‌جاری
معاون وزیر بازرگانی گفت: رتبه‌بندی خبازی‌ها در دستور کار شرکت بازرگانی دولتی قرار داشته و در نیمه دوم سال جاری این کار انجام می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "حمید علیخانی" معاون وزیر بازرگانی، رتبه‌بندی نانوایی‌ها را از جمله موضوعات موثر در ارتقای کیفیت نان دانست و اظهارداشت: با توجه به اهمیت این موضوع رتبه‌بندی خبازی‌ها در دستور کار شرکت بازرگانی دولتی قرار داشته و پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم سال جاری این مهم انجام شود.

وی یکی از موضوعات تاثیرگذار بر کیفیت نان در کوتاه‌مدت و میان‌مدت را رتبه‌بندی نانوایان اعلام کرد و افزود: با توجه به اهمیت این مهم، رتبه‌بندی کارخانجات آرد یکی از موضوعات کلیدی و اساسی شرکت بازرگانی دولتی در نیمه دوم سال جاری است.

علیخانی با اشاره به نقش کیفیت گندم در تولید کیفی، گفت: هر چند که نمی‌توان کیفیت گندم که مهم‌ترین ماده اولیه پخت نان محسوب می‌شود را در تولید یک نان مرغوب نادیده گرفت ولی باید در نظر داشت که تولید کیفی نان در برخی از خبازی‌ها به وسیله همین گندم صورت گرفته است لذا مناسب نبودن گندم، دلیل کافی برای پخت یک نان نامرغوب نیست.

معاون وزیر بازرگانی گفت: نانوایان باید ارتقای مهارت های خود و بکارگیری از ابزار نوین و استفاده از بهبوددهنده‌ها، کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند.

نظر شما