معاون وزیر راه و ترابری خبر داد:

بهره برداری ۳۰ کیلومتر از بزرگراه میاندوآب-کرمانشاه تا پایان سال

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۸:۵۱
کد خبر: ۵۸۸۳۴
بهره برداری ۳۰ کیلومتر از بزرگراه میاندوآب-کرمانشاه تا پایان سال
معاون وزیر راه و ترابری در بازدید از پروژه های استان كردستان گفت: تا پایان سال جاری، 30 كیلومتر از بزرگراه میاندوآب-كردستان-كرمانشاه به بهره برداری می رسد.
به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از روابط عمومی شركت ساخت و توسعه، "احمد صادقی" معاون وزیر و مدیرعامل شركت ساخت و توسعه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شركت در سفر به استان كردستان از پروژه های این استان بازدید و دستوراتی را در رابطه با تسریع در عملیات اجرایی برخی پروژه ها صادر كرد.

در حاشیه این سفر معاون وزیر راه و ترابری با اشاره به اهمیت توسعه شبكه راهها در استان كردستان گفت: بزرگراه میاندوآب-كردستان-كرمانشاه به طول 420 كیلومتر،سبب اتصال شمال غرب به جنوب شرق كشور می شود.

صادقی افزود: تا پایان سال جاری 30 كیلومتر از بزرگراه میاندوآب-كردستان-كرمانشاه به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شركت ساخت و توسعه خاطرنشان كرد: این بزرگراه در قالب 11 قطعه در دست احداث است كه هم اكنون 5 قطعه آن در حال انجام ،مناقصه4 قطعه آن انجام شده و 2 قطعه دیگر آن آماده انجام مناقصه است.

وی ادامه داد: این بزرگراه در استان كردستان از شهر سقزآغاز شده و پس از عبور از شهرستان دیواندره،سنندج و كامیاران از محدوده استان كردستان خارج می شود كه در تمامی شهرهای مذكور عملیات اجرایی كنارگذرهای 4 خطه در دست اجراست.

معاون وزیر را و ترابری میزان بزرگراههای در دست احداث در استان كردستان را 233 كیلومتر عنوان كرد و گفت: تلاش ما این است كه تا پایان سال جاری 55 كیلومتر بزرگراه در استان كردستان احداث شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز