امكان ثبت شكایت از كیفیت كالاهای مشمول استاندارد فراهم شد

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۶:۵۵
کد خبر: ۶۲۷۳۲
امكان ثبت شكایت از كیفیت كالاهای مشمول استاندارد فراهم شد
رییس سازمان استاندارد گفت: با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از این پس امكان ثبت شكایت از كیفیت كالاهای مشمول استاندارد فراهم شد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا،" نظام الدین برزگری" رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، اظهار داشت : دسترسی به این سامانه از طریق ورود به سایت سازمان استاندارد به نشانی www.isiri.org فراهم شده و از این طریق امكان شكایت از كیفیت هر كالایی در سراسر كشور و پیگیری آن و ارائه پیشنهادات میسر می شود.

برزگری، همچنین با اعلام شماره تلفن چهار رقمی 1518 برای شنیدن انتقادات و شكایات شهروندان و هموطنان اضافه كرد: این خط ارتباطی فعلا در 18 استان كشور راه اندازی شده و در بقیه استانها نیز در حال پیگیری است و مقرر شده از محل بودجه امسال راه اندازی شود.

وی خاطر نشان كرد: هموطنان می توانند از این طریق شكایات خود درباره كیفیت كالاها را اعلام كنند و در صورت عدم رضایت از كیفیت كالای مورد نظر خود ، پس از ثبت شكایت و با ثبت مشخصات كالای مورد نظر، با كد پیگیری از نتیجه شكایت خود مطلع شوند.

رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، كل محصولات تولیدی مشمول استاندارد اجباری را حدود 630 قلم كالا برشمرد و افزود: این اقلام بیشتر دررابطه با مواد غذایی، لوازم برقی، الكتریكی، خانگی ومصالح ساختمانی است كه اگر هموطنان در این زمینه ها شكایتی داشته باشند می توانند ازطریق سامانه راه اندازی شده و شماره تلفن 1518 به گوش مسوولین برسانند و در این زمینه اطلاع رسانی كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز