سخنگوی وزارت بازرگانی اعلام کرد

نامه وزیر بازرگانی به رییس کل بانک مرکزی برای تاسیس بانک اصناف

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۶:۴۴
کد خبر: ۶۲۹۷۲
نامه وزیر بازرگانی به رییس کل بانک مرکزی برای تاسیس بانک اصناف
شجاعی گفت: وزیر بازرگانی طی نامه‌ای به رییس کل بانک مرکزی، از وی خواست، نسبت به تسریع فرایند اخذ مجوز بانک اصناف، دستور لازم را صادر کند.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "سیدعلیرضا شجاعی" مشاور وزیر و سخنگوی وزارت بازرگانی با اشاره به جلسه شورای معاونان دو وزارت‌خانه بازرگانی و صنایع و معادن در حضور دکتر احمدی نژاد، اظهار داشت: در آن جلسه دکتر احمدی‌نژاد بانک مرکزی را مکلف کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد بانک اصناف با همکاری اصناف کشور اقدام نماید.

وی ادامه داد: به همین منظور وزیر بازرگانی طی نامه‌ای به رییس کل بانک مرکزی، از وی خواست تا پیرو دستور رییس جمهور در خصوص اقدامات اولیه برای تاسیس بانک اصناف، نسبت به تسریع فرایند اخذ مجوز این بانک، دستور لازم را صادر کند.

شجاعی افزود: کمیته‌ای متشکل از اصناف و وزارت بازرگانی برای اجرایی شدن این کار تشکیل شده است که امیدواریم با مساعدت بانک مرکزی هرچه سریع‌تر شاهد راه‌اندازی بانک اصناف باشیم.

سخنگوی وزارت بازرگانی گفت: با ایجاد بانک اصناف با مشارکت خود آنها، مشکل ارائه تسهیلات به اصناف کوچک و خرد در جهت تامین نقدینگی، نوسازی فرآیندها و حتی توسعه و بهبود اینگونه واحدها برطرف خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز