همزمان با هفته دولت:

۱۰۷ پروژه ریلی به بهره برداری می رسد

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۹:۱۸
کد خبر: ۷۲۶۸۲
۱۰۷ پروژه ریلی به بهره برداری می رسد
همزمان با هفته دولت 107 پروژه ریلی در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.
به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 610 میلیارد و 268 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

از این پروژه‌ها تعداد 10 پروژه در حوزه اداره کل راه آهن های لرستان، شمال، اصفهان، جنوبشرق و جنوب افتتاح می‌شوند که از پیشرفت فیزیکی 100 درصد برخوردار هستند.

براساس این گزارش، از پروژه‌های یاد شده 24 پروژه با اعتباری افزون بر یک هزار و 67 میلیارد ریال در بخش خط و ابینه فنی و 29 پروژه با اعتباری افزون بر 621 میلیارد ریال در بخش علائم و ارتباطات مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

همچنین 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 259 میلیارد ریال مربوط به بخش بهسازی، نوسازی و توسعه ایستگاه‌ها و 4 پروژه با اعتباری افزون بر 662 میلیارد ریال در حوزه بهسازی، نوسازی و توسعه ناوگان ریلی است.

برپایه این گزارش، طراحی دو خطه سیستم‌های اینترلاکینگ و CTC محور بافق- بندرعباس- کرمان- هرمزگان- یزد، راه اندازی خط سوم تهران- تپه سفید، بهره‌برداری از ست سیزدهم ریل باس، بازسازی خط پرند، بهره‌برداری از واگن‌های درجه یک اکسپرس نورالرضا و نوسازی CTC اصفهان،کاشان و یزد از جمله مهمترین پروژه‌ها است.
نظر شما