مدیر برنامه ریزی تلفیقی شركت ملی حفاری ایران:

حفاری میدان نفتی یادآوران زودتر از برنامه زمان بندی در حال اجراست

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۷:۲۴
کد خبر: ۷۷۴۰۰
حفاری میدان نفتی یادآوران زودتر از برنامه زمان بندی در حال اجراست
برنامه حفاری میدان نفتی˝یادآوران˝با استفاده از دستگاه حفاری 28 جلو افتاد.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شركت ملی حفاری ایران خبر داد: عملیات حفاری در میدان نفتی "یادآوران" با استفاده از دستگاه حفاری 28، جلوتر از برنامه پیش بینی شده در حال انجام است.
به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، "ناصر قلی پور" با اعلام این خبر گفت: حفاری 4 حلقه چاه زود هنگام و 16 حلقه چاه توسعه‌ای در میدان "یادآوران" بر عهده شركت ملی حفاری ایران است.
وی توضیح داد: از این 20 حلقه چاه تاكنون 4 حلقه چاه اكتشافی و یك حلقه چاه توسعه‌ای توسط دستگاه‌های 28 و 31 شركت ملی حفاری ایران حفاری شد.
قلی پور به انعقاد قرارداد فاز اول توسعه میدان در مرداد ماه سال 1387 با شركت چینی سینوپك اشاره كرد و گفت: حفر 52 حلقه چاه و تعمیر سه حلقه چاه در فاز اول، پیش بینی حفاری 100 حلقه در فاز دوم و 105 حلقه در فاز سوم، ساخت تسهیلات سطح الارضی، جمع آوری، فرآورش و انتقال نفت و گاز تولیدی از عمده فعالیت‌های اجرایی این طرح است.
میدان نفتی یادآوران در 70 كیلومتری جنوب غرب اهواز در مرز مشترك ایران و عراق با مجموع نفت خام در جای بیش از 17.3 میلیارد بشكه در جنوب میدان نفتی آزادگان در استان خوزستان واقع شده كه حدود 3.2 میلیارد بشكه نفت این میدان قابل استحصال و تولید روزانه آن نیز افزون بر 300 تا 400 هزار بشكه نفت خام پیش‌بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز