وزیر بازرگانی:

سیاست دولت استفاده از توان بخش‌خصوصی برای رسیدن به اقتصاد پویا است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۳۸
سیاست دولت استفاده از توان بخش‌خصوصی برای رسیدن به اقتصاد پویا است
وزیر بازرگانی با بیان اینکه سیاست دولت استفاده از توان بخش خصوصی برای رسیدن به یک اقتصاد پویا است، گفت: بخش خصوصی هم باید تحرک و پویایی لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، مهدی غنضفری در جشن 127 سالگی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، اظهار داشت: در دهه سوم و چهارم انقلاب نگاه ها مسیر درست خود را به خوبی پیدا کرده و دولت و اتاق قصد دارند نقش مکمل یکدیگر را دنبال کنند.

وی افزود: سیاست دولت استفاده از تمام توان بخش خصوصی و تشکل ها و تعاونی ها برای رسیدن به یک اقتصاد هموار و پویا است.

وزیر بازرگانی گفت: اکنون همگان دریافتند که کار دولت تصدی گری نیست و اتاق بازرگانی می تواند هماهنگ کننده سیاست های دولت و رفتار بخش خصوصی باشد.

غضنفری خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم این نگاه در وزارت بازرگانی بوده که علاوه بر حضور در جلسات تصمیم گیری و به جز همکاری روزمره چند تصمیم برای قاعده مندی کردن رابطه ها اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق سند چشم انداز 20 ساله چاره ای جز میدان دادن به بخش خصوصی نداریم، افزود: بخش خصوصی هم باید تحرک و پویایی لازم را داشته باشد.

غضنفری اظهار داشت:  اجرای موفقیت آمیز قانون هدفمند کردن یارانه ها راه جدیدی پیش روی فعالان اقتصادی کشور باز کرده تا به شکار هزینه های تولید بپردازند.

وزیر بازرگانی با اشاره تحریم ها گفت: محور اصلی تقابل با تحریم های ظالمانه اتاق بازرگانی و بخش خصوصی است.

وی در اشاره ای به انتخابات پیش روی اتاق های بازرگانی خاطرنشان کرد: کلیه امور بر اساس برنامه در حال انجام است و در این میان انجمنهای نظارت بر انتخابات باید برای حضور حداکثری و ایجاد فضای با نشاط تلاش کنند.

غضنفری در پایان اظهار داشت: رأی دهندگان افراد صالح تر را در انتخابات برگزینند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز