پیش فروش بلیت قطار از شنبه آغاز می‌شود

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۰:۴۹
کد خبر: ۸۴۲۹۳
پیش فروش بلیت قطار از شنبه آغاز می‌شود
برنامه حركت قطارهای مسافری چهارم آبانماه از سوی راه آهن به شركت رجا ابلاغ شد و پیش فروش بلیت قطار ازتاریخ 11 آبان تا 10 آذرماه شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی تاریخ‌های 11 آبان تا 10 آذر ماه سال جاری، ساعت 8:30 روز ‌شنبه 7 آبان ماه از طریق سیستم آنلاین 2 آغاز می‌شود.

فروش بلیت قطارهای مسافری همانند سال‌های گذشته به طور یكپارچه و یكسان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شركت رجاء صورت می‌گیرد.

فروش بلیت قطار بین‌المللی (تركیه و سوریه) برای تاریخ‌های اعلام شده فوق نیز، ساعت 8:30 روز یك ‌شنبه 8 آبان ماه سال جاری از طریق كلیه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر كشور آغاز می‌شود.

در فروش یكپارچه بلیت قطار، هر گونه موجودی بلیتی كه در كلیه نمایندگی‌های فروش در سراسر كشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش نیز قابل مشاهده است. 

خریداران بلیت قطار بعد از گرفتن بلیت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حركت و ... را به دقت بازنگری كرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام كنند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز