مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی:

افزایش قیمتی در بخش مواد معدنی نداشته‌ایم

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۴۴۷
افزایش قیمتی در بخش مواد معدنی نداشته‌ایم
مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی گفت: اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها رشد و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی و افزایش اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن، غلامحسین رحیمیان، با بیان اینکه پس از اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها هیچ افزایش قیمتی در محصولات شركت‌های تابعه تهیه و تولید مواد معدنی رخ نداده است افزود: اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها رشد و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی و افزایش اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر پتانسیل‌های زیادی در بخش معدن و صنایع معدنی وجود دارد كه با اصلاح قیمت‌های انرژی و واقعی شدن مولفه‌های تولید، بسیاری از این پتانسیل‌ها فعال خواهد شد. 

مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی اظهار داشت: با توجه به آن‌كه یكی از دغدغه‌های اصلی دولت رشد اشتغال است، هدفمندسازی یارانه‌ها موجب افزایش اشتغال در واحدهای معدنی و صنایع معدنی خواهد شد.

رحیمیان با تاکید بر اینکه با اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، مصرف انرژی نیز در كشور بهینه شده و از بخش‌های غیر مولد به بخش‌های مولد مانند معادن و صنایع معدنی انتقال خواهد یافت گفت: اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در همین مدت كوتاه نیز افزایش بهره‌وری و بهینه شدن مصرف انرژی در واحدهای معدنی و صنایع معدنی را به دنبال داشته است.
 
مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی تصریح كرد: در این شرایط با توجه به‌برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اقدامات صورت گرفته پس از اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در محصولات شركت‌های تابعه صورت نگرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز