معاون وزیر کار اعلام کرد

اختصاص ۲۰ در صد از منابع صندوق مهر امام رضا (ع) به مشاغل خانگی

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۴:۰۰
کد خبر: ۸۶۷۲
اختصاص ۲۰ در صد از منابع صندوق مهر امام رضا (ع) به مشاغل خانگی
معاون وزیرکار گفت: برای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 20 درصد از منابع صندوق مهر امام رضا در اختیار متقاضیان تشکیل این دسته از مشاغل قرار می گیرد .

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "فروزان مهر" معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت کار و امور اجتماعی در نشست تبیین دستورالعمل اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، اظهارداشت: برای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 20 درصد از منابع صندوق مهر امام رضا در اختیار متقاضیان تشکیل این دسته از مشاغل قرار می گیرد.
 
وی افزود: همچنین بانک های عامل نیز مکلفند منابع قرض الحسنه ای را برای اجرای طرح مشاغل خانگی به متقاضیان واجد شرایط پیش بینی کنند. 

فروزان مهر از ارایه پیشنهاداتی از سوی وزیر کار و امور اجتماعی به شورای پول و اعتبار برای تسهیل در شرایط پرداخت قرض الحسنه خبر داد و گفت: مهمترین موضوع برای فعالان مشاغل خانگی دسترسی به بازار مصرف است از این رو می باید با تشکیل خوشه ها و هلدینگ ها فرایند ارتباط تولید محصولات خانگی را به نحو متوازنی با بازار مصرف پیوند زد که این امر با تشکیل خوشه ها و هلدنگ ها اتفاق می افتد.

همچنین "امامدادی" مسوول دبیر خانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با ارایه توضیحاتی در باره نحوه ثبت نام از متقاضیان مشاغل خانگی، گفت: تا زمان آماده سازی سامانه اینتر نتی نام نویسی از متقاضیان مشاغل خانگی نحوه نام نویسی از آنان به شکل دستی انجام می گیرد، اما بزودی با راه اندازی سامانه الکترونیکی، فرایند ثبت نام از متقاضیان از کار آمدی و سهولت بیشتری برخوردار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز