معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع خبر داد؛

استخدام ۶ هزار نیرو در وزارت دفاع

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۰۲۸۷
استخدام ۶ هزار نیرو در وزارت دفاع
سردار سیدمجید میراحمدی از استخدام 6 هزار نیرو در سال جاری برای وزارت دفاع خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، سردار سیدمجید میراحمدی معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع در نشست خبری کنگره 3 وزیر شهید و فرمانده مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت دفاع در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام تقدیم کرده است.

وی به اقدامات و عملکرد این وزارتخانه در راستای پاکسازی میادین مین اشاره کرد و افزود: در عرصه پاکسازی میادین مین وزارت رفاه 88 شهید و نزدیک 500 جانباز که بسیاری از آن‌ها دچار قطع عضو شده را داشته است.

میراحمدی اذعان داشت: نزدیک به 4 میلیون هکتار از اراضی کشور به دلیل جنگ آلوده بوده و کمتر از 2 درصد آن باقی مانده تا پاکسازی شود و علت آن صعب العبور بودن این مناطق است.

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع ادامه داد: با مدیریت مسئولان مربوطه پاکسازی مناطق صعب العبور نیز انجام می‌گیرد و این اقدام در حال بررسی است.

رونمایی از تمبر وزارت دفاع انجام می‌شود
این مقام وزارت دفاع تاکید کرد: از تمبر وزارت دفاع با حضور وزیر ارتباطات و دفاع در کنگره شهدای این وزارتخانه رونمایی می‌شود.

وی برگزاری کنگره شهدای وزارت دفاع اشاره کرد و گفت: در روز اول این مراسم دکتر فیروز آبادی در روز دوم وزیر دفاع و سردار سرلشکر صفوی و در روز سوم با حضور ریاست جمهوری مراسم کنگره شهدای وزارت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

میر احمدی با بیان اینکه کنگره از ابتدای تیرماه شروع شده و دبیرخانه به صورت دائمی کار خود را آغاز کرده بود، افزود: برنامه‌ها و اقدامات در حوزه شهدای وزارت دفاع تا اجلاسیه نهایی یعنی 17،18 و 19 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع تصریح کرد: جمع آوری اطلاعات و آثار شهدای وزارت دفاع از مهم‌ترین اقدامات این حوزه بود و همچنین ساخت نرم افزار چند رسانه‌ای از سه وزیر و فرماندهی مهندسی جنگ و توزیع آن در بین کارکنان از دیگر اقدامات وزارت دفاع است.

وی خاطر نشان کرد: تولید فیلم آواز پر جبرائیل که بیانگر زندگی شهید مهندس اسلامی و یکی از شهدای هسته تحقیق و تولید دفاعی در انقلاب است و در همین مسیر به شهادت رسید به مرحله نهایی رسیده و به زودی از سیما پخش خواهد شد.

میراحمدی اذعان داشت: نزدیک به 20 هزار دانش آموز در مدارس وزارت دفاع وجود دارد و مسابقات فرهنگی از جمله مقاله نویسی، شعر و خاطره در حوزه شهید و شهادت با حضور دانش آموزان و معلمان برگزار شد.

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع با بیان اینکه شب شعر در دانشگاه مالک اشتر در تهران و اصفهان به صورت هم‌زمان برگزار شد، گفت: در روز دوشنبه با حضور وزیر دفاع مراسم تجدید میثاق و بیعت با امام شهیدان و شهدا برگزار می‌شود.

وی به ظرفیت توانمندی‌های موجود در وزارت دفاع اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های توانمندی در وزارت دفاع وجود دارد که مورد حمایت قرار می‌گیرند.

میراحمدی خاطر نشان کرد: ایجاد بستر مناسب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه بسیجی از اولویت‌ها و برنامه‌های وزارت دفاع است.

سردار سیدمجید میراحمدی معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع در پایان با بیان اینکه وزارت دفاع در سال جاری 6 هزار نفر نیرو را استخدام خواهد کرد، گفت: امروز این وزارتخانه بیشترین میزان استخدام فرزندان شهدا را نسبت به سایر ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای کشور دارد و همین امر ایجاد رعب و حراص در دل دشمنان کرده و جوانان با ورود به حوزه دفاع با دانش فنی و روحیه شهادت طلبی اهداف دشمنان را به شکست و ناامیدی مبدل می‌کند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز