سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل تاکید کرد:

مرزبانان ایرانی آزاد شده اند

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۷۶۵۰۳
مرزبانان ایرانی آزاد شده اند
سربازان دیشب به وفد اعزامی علمای اهل سنت تحویل داده شدند و شاید تا فردا به مقامات ایرانی تحویل داده شوند.

سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در صفحه فیس بوک خودش تاکید کرد که مرزبانان ایرانی آزاد شده اند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،عبدالرئوف ریگی،سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل،در آخرین نوشته فیس بوکی خود با تایید خبر آزادی مرزبانان ایرانی مدعی شد آنها تا فردا تحویل مقامات ایرانی خواهند شد.
برادر عبدالمالک ریگی،تروریستی که پس از انجام جنایت های بسیاری به چوبه دار سپرده شد،در فیس بوک خود نوشت:"برخی می پرسند که آیا واقعا سربازان آزاد شدند؟
بله سربازان دیشب به وفد اعزامی علمای اهل سنت تحویل داده شدند و شاید تا فردا به مقامات ایرانی تحویل داده شوند.
عبدالرئوف ریگی
سخنگو و عضو شورای مرکزی جیش العدل"
این فرد که از صبح امروز فعالیت گسترده ای در فیس بوک شروع کرده ذیل کامنت یک خبرنگار هم نوشته است:"دقیقا دیشب سربازان به وفد اعزامی علمای اهل سنت تحویل داده شدند و شاید تا فردا به مقامات ایرانی تحویل داده شوند."
پیش از این نیز صفحه فیس بوک جیش العدل که برای اولین بار خبر شهادت یکی از مرزبانان را منتشر کرده بود در خبری نوشت:
"پایان مذاکرات و آزادی نظامیان رژیم با پادرمیانی علمای اهل سنت ایران

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم ایران می رساند که مذاکرات بین مسئولین سازمان و وفد اعزامی علمای اهل سنت با تصمیم آزادی نظامیان رژیم به پایان رسید.
علمای اهل سنت که دارای مکانت بزرگی در جامعه اهل سنت ایران هستند از ابتدای ماجرای اسارت نظامیان رژیم میانجی گری کرده و سعی کردند این ماجرا به خیر و خوبی حل گردد که نهایتا شورای مرکزی و رهبری سازمان جیش العدل رای به آزادی نظامیان داده و آنها را تحویل وفد اعزامی دادند.
این تصمیم خالصتا در پاسخ به مطالبه علمای اهل سنت و در راستای نشان دادن حسن نیت و انسان دوستی اتخاذ گردید تا نظام حاکم هم در راستای آزادی زندانیان اهل سنت گام بردارد و در غیر این صورت بر مشکلات و مسائل منطقه افزوده خواهد شد و این آخرین اقدام در نوعش نخواهد بود."
بنا بر ادعای پایگاه خبری العربیه قرار است مرزبانان از یکی از مرزهای شرقی کشور به زودی وارد ایران شوند.این خبر در حالی منتشر می شود که پیش از این عبدالرئوف ریگی در ادعایی دروغ گفته بود مرزبانان ایرانی داخل ایران گروگان هستند و جیش العدل از خاک کشوری دیگر برای انجام اقدامات تروریستی استفاده نخواهد کرد.
لازم به ذکر است این ادعای گروهک تروریستی جیش العدل هنوز از سوی مقامات ایرانی تایید نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز