رییس دفتر رهبر معظم انقلاب از سکوت مجامع بین المللی درقبال کشتار فلسطینیان انتقاد کرد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۴:۰۶
کد خبر: ۲۰۳۲۸۲
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب از سکوت مجامع بین المللی درقبال کشتار فلسطینیان انتقاد کرد
غرب و شورای امنیت که در واقع عملکرد ضد امنیتی بر ضد بشریت دارند مثل همیشه مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی درمقابل جنایات رژیم صهیونیستی درغزه گفت: غرب و شورای امنیت که در واقع عملکرد ضد امنیتی بر ضد بشریت دارند مثل همیشه مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز یکشنبه در مراسم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی قم با اشاره به شقاوت رژیم اشغالگر قدس درغزه افزود: غربی ها با حمایت های خود شمشیر این رژیم خون ریز را تیز می کنند.

وی به بخش دیگری از جنایات غربی ها در کشتن مسلمانان در عراق اشاره کرد و افزود: جریان انحرافی داعش به عنوان یک جریان ضد عقل، ریختن خون شیعیان را بزرگترین لذت خود قلمداد می کند.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد: دشمنان در اظهارات خود می گویند که ما با ایران سازش می کنیم اما با انقلاب اسلامی سازش نمی کنیم در حالیکه انقلاب اسلامی حق خواه و حق طلب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری قم خواستار افزایش امکانات بهداشتی و درمانی این استان شد و افزود: اقدامات درمانی درقم از گذشته دور توسط خیرین و نیکوکاران با حمایت و اشراف مراجع معظم انجام می شد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: قم از نظر مرجعیت و علم دینی حرف اول را در دنیا می زند و از اول پیدایش این شهر همراه با دینداری و تشیع بوده است.

وی با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم ولایتمدار قم افزود: یقین دارم که مردم قم نیز سلام خود را به ایشان ابلاغ می کنند و بنده افتخار ابلاغ این سلام را به معظم له دارم.


نظر شما