با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت سردار اللّه‌دادی را تسلیت گفت

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۶:۳۷
کد خبر: ۲۵۵۵۳۹
فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت سردار اللّه‌دادی را تسلیت گفت
شهید سرتیپ اللّه دادی توفیق شهادت را در سایه سالها مجاهدت خالصانه در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس کسب کرد.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پی شهادت سردار الله دادی از فرماندهان برجسته سپاه پاسداران، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پیام تسلیتی بمناسبت شهادت سردار الله‌دادی صادر کرد که در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

شهادت در جامعه ما یک چیز معمول است و ما از شهادت نمی‌گریزیم. (مقام معظم رهبری)

شهادت بالاترین مزد جهاد راه خداست. همان جهادی که دری از درهای بهشت است. جهادی که لباس تقوا و زره محکم و سپر مطمئن ذات باریتعالی است. با کمال عزت و افتخار یکی دیگر از سربازان ولایت در راه اعتلای اسلام و دفاع از حریم ولایت جام شهادت نوشید.

شهید سرتیپ پاسدار محمدعلی اللّه دادی که توفیق شهادت را در سایه سالها مجاهدت خالصانه و نقش آفرینی مؤثر در عرصه های مختلف دفاع مقدس و صیانت از انقلاب اسلامی در یگانهای رزمی نیروی زمینی سپاه کسب کرده بود، با اقدام جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیست در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و ملت مظلوم سوریه به شهادت رسید.

شهادت این فرمانده شجاع و خستگی ناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) ، خانواده محترم آن شهید و عموم هم‌رزمان و ملت شهید پرور جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت می گویم و هم‌صدا با همرزمان خود در نیروی زمینی سپاه عهد می بندیم که تا آخرین قطره خون خود در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز