باهنر در همایش روز ملی مهندسی:

چشم انداز توسعه ایران در گرو خدمات صادقانه صنف مهندسی است

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۶۴۸۸۱
چشم انداز توسعه ایران در گرو خدمات صادقانه صنف مهندسی است
مهندسین کشور علاوه بر حضور تعیین کننده در حرکت های انقلابی و در جریان دفاع مقدس که خیل عظیم آن ها به شهادت رسیدند خدمات زیادی را در عرصه مهندسی به وجود آوردند.

محمدرضا باهنر نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش روز ملی مهندسی که در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شد گفت: در ابتدا از حضور ریاست محترم جمهوری تشکر می کنم. قرارگاه خاتم الانبیا، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، وزارت صنعت، کار و برخی از دانشگاه ها و اتحادیه های پیمان کاری برای اولین بار دور هم جمع شدند و قرار شد ستادی برای مهندسی کشور تشکیل شود و از مقام معظم رهبری که در این زمینه رهنمودهایی را اعلام کردند تشکر می کنم.

وی در ادامه گفت: مهندسین کشور علاوه بر حضور تعیین کننده در حرکت های انقلابی و در جریان دفاع مقدس که خیل عظیم آن ها به شهادت رسیدند خدمات زیادی را در عرصه مهندسی به وجود آوردند.

وی اضافه کرد: آبادانی در بخش های عمرانی، فناوری، نانو، بایو از آثار عملیات این مهندسین است.

باهنر ادامه داد: چشم انداز توسعه ایران در گرو خدمات صادقانه صنف مهندسی است و امروز نیز از مهندسین نخبه کشور تجلیل می کنیم و همین طور باید در رأس آن در شهدای والامقام به صورت سنبلیک نیز در این مراسم تجلیل به عمل آید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مهندسین امید و خودباوری را در جوانان باید ایجاد کنند و چشم انداز غرور آفرینی با محوریت ایران اسلامی به نمایش بگذارند و همچنین فریاد بلندی را در زمینه تولید و سرمایه گذاری ثبت کنند و گسترش دهند. و از این روی در تلاشیم ستاد بزرگداشت نظام مهندسی را دایمی کنیم.

باهنر تصریح کرد: از دولت محترم که دولت تدبیر و امید است می خواهم که به خانواده بزرگ مهندسی در راستای ارائه مسوولیت کمک کنند تا بهتر بتوانند در راستای سیاست دولت و حاکمیت تلاش کنند تا گره های موجود در کشور باز شود.

باهنر در پایان گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه تهران فیلمی را تحت عنوان پنج هزار سال مهندسی ایران تهیه کردند که سند افتخار آمیزی است که امروز از آن رونمایی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز