دیدار صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۸۵۸۰۳
دیدار صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر دیروز پیش از حضور در کمیسیون فرهنگی با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست دو ساعته مفتح نماینده تویسرکان، بت کلیا نماینده آشوریان، صابری نماینده رامیان، سلیمی نماینده محلات، خانم عالی نماینده زابل، موسوی نماینده گرمی، فیاضی نماینده نور و محمود آباد حضور داشتند و مسایل و در خواست های جوانان و قهرمانان ورزشی را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساندند.

به گزارش سرویس جوانان برنا به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، گودرزی با حضور در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان ملت درباره مشکلات و کمبودهای دو بخش ورزش و جوانان در حوزه های نمایندگی آنها به گفت و گو پرداخت.

در این نشست دو ساعته مفتح نماینده تویسرکان، بت کلیا نماینده آشوریان، صابری نماینده رامیان ، سلیمی نماینده محلات ، خانم عالی نماینده زابل، موسوی نماینده گرمی ، فیاضی نماینده نور و محمود آباد حضور داشتند و مسایل و درخواست های جوانان و قهرمانان ورزشی را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساندند.

در این ملاقات مناف هاشمی؛ معاون توسعه و منابع ، مدبر؛ مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، وزیر ورزش و جوانان را همراهی می کردند.

با توجه به بیان مشکلات از سوی نمایندگان ملت، گودرزی دستور رسیدگی به مشکلات جوانان و قهرمانان ورزشی را به معاونان خود داد.

همچنین پس از این دیدار وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور پیدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز