وزیر آموزش وپرورش در همایش شوراهای ستاد امر به معروف ونهی از منكر:‌

بهترین امر به معروف و نهی از منکر استناد به راه و روش امام حسین(ع) است

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۹۲۱
بهترین امر به معروف و نهی از منکر استناد به راه و روش امام حسین(ع) است
بهترین امر به معروف و نهی از منکر استناد به راه و روش امام حسین(ع) و سخنان امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، محمد رضا حاجی بابایی وزیر آموزش پرورش، امروز در همایش شوراهای ستاد امر به معروف و نهی از منكر وزارتخانه، سازمان‌ها وموسسات دولتی و غیردولتی كشور درسالن همایش‌های برق منطقه‌ای تهران ضمن گرامیداشت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: ‌درنظام هستی چیزی جز امر به معروف و نهی از منكر نیست زیرا همه چیز درآن گنجانده شده است. 

وی با تاكید بر اینكه امام حسین(ع) هدف قیام خود را امر به معروف و نهی از منكر اعلام كردند و آن را شیوه پدر وجد بزرگوارشان دانستند، ادامه داد: امام حسین (ع) در كربلا نهایت نهی از منكر و معروف را به زیبایی به تصویر كشید.

وزیر آموزش وپرورش با بیان اینكه در این روزهای محرم كه بزرگترین امر به معروف پیام خود را به گوش جهانیان می‌رساند، گفت: ‌امام حسین(ع) می‌خواهد بگوید كه فقط یک معروف وجود دارد و آن هم خداست.
 
حاجی بابایی با بیان اینكه امروز در دنیایی قرار داریم كه قدرت بدون عدالت، آزادی بدون مسوولیت و تبلیغ بدون حقیقت است، اظهار كرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماد عدالت، حقیقت، مشروعیت و مسوولیت پا به این عرصه گذاشته است.

وزیر آموزش وپرورش با اعلام اینكه انقلاب اسلامی ایران براساس امر به معروف و نهی از منكر شكل گرفته است، تصریح كرد: ‌استدلال ما در این زمینه استناد به روش امام حسین (ع) و سخنان امام خمینی (ره) است.

نظر شما