دبیر جدید جنبش عدالتخواه درگفت‌و‌گو با برنا:

برنامه‌های جنبش در چارچوب آرمان‌خواهی پیگیری می‌شود

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۵۵۴
برنامه‌های جنبش در چارچوب آرمان‌خواهی پیگیری می‌شود
علی جعفری گفت: اعضاء جنبش در دانشگاه‌های شهرستان‌ها و تهران در قالب نشست‌های بین ترمی و تابستان هر ساله دور هم جمع می شوند و آموزش اعضا در این نشست‌ها صورت می پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا علی جعفری با رای اکثریت شورای مرکزی این جنبش به عنوان دبیر جدید جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزیده شد. وی از دانشجویان با سابقه و فعالین جنبش عدالتخواه دانشگاه شیراز بوده و در حال حاضر  دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه علامه طباطبایی است. پیش از وی دبیری این جنبش به عهده مهدی خوجگی بود.

جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی برنا در خصوص برنامه های آتی جنبش عدالتخواه اظهار داشت: ما در جنبش عدالتخواه در هر سال یک سری برنامه های آموزشی برای اعضاء داریم که سالهای قبل هم پیگیری می شد. 

وی ادامه داد: اعضاء جنبش در دانشگاه‌های شهرستان‌ها و تهران در قالب نشست‌های بین ترمی و تابستان هر ساله دور هم جمع می شوند و آموزش اعضا در این نشست‌ها صورت می پذیرد. 

وی با اشاره به این‌که امسال کارهای مبنایی‌تری برای پیگیری در دستور کار قرار دارد بیان کرد: یکی از بحث‌های اصلی که الان وجود دارد اینست که با فارغ التحصیلان و دبیران مشورت بگیریم و چارچوب و مرامنامه برای بدنه جنبش عدالتخواه تعیین شود و فضای فعلی را تحلیل کنیم. 

دبیر جدید جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به برنامه های بلند مدت جنبش عدالتخواه تصریح کرد: ما در حال حاضر برنامه های جنبش عدالتخواه را در زمینه آرمان خواهی و عدالتخواهی پیگیری می کنیم. 

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: در پنج شنبه و جمعه همین هفته نیم نشست اضطراری در مورد قضیه مذاکره با آمریکا در تهران برگزار خواهیم کرد و اعضا را فرامی خوانیم تا موضع جنبش را در خصوص مذاکره با آمریکا مشخص کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز