تجدید میثاق واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره)

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۶۳۰۵۲
تجدید میثاق واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره)
مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر عصمت سوادی معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی در مراسم تجدید میثاق مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد علوم و تحقیقات با آرمان های والای امام خمینی (ره)، گفت: هدف از تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعلام آمادگی جامعه دانشگاهی در حرکت به سمت اهداف مقدس بنیانگذار انقلاب و پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مایه سربلندی و سرافرازی ملت ایران در سراسر جهان شده است، افزود: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و باید با تمام توان در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و در جهت اعتلا و پاسداشت آن از هیچ گونه کوششی فروگذاری نکنیم.

سوادی گفت: مجموعه دانشگاهی با حرکت در مسیر پیشرفت و تولید علم و اندیشه های نو، توسعه ارزش های رفتاری، فرهنگی، اخلاقی و معنوی می تواند در دستیابی به اهداف متعالی مدنظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کمک شایانی کند. همچنین باید نگاهی اعتدالگرایانه و عدالت محور برای آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی داشته باشیم.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه باید به معضلات فرهنگی وارد شده از غرب توجه ویژه ای داشت، تصریح کرد: دانشگاه ها می توانند با ارائه راهکارهای جدید و پر جاذبه، طرح های نو در حوزه های مختلف فرهنگی، قرآنی، اخلاقی و هنری رمینه مناسبی برای کاهش معضلات فرهنگی وارد شده از غرب ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز