برگزاری جشن استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه علامه همزمان با دهه فجر

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۶۳۰۸۱
برگزاری جشن استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه علامه همزمان با دهه فجر
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی جشن استقبال از دانشجویان ورودی نیم سال دوم تحصیلی، درمحل سالن تربیت بدنی پردیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، صحرایی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، نقش مهم و تأثیرگذار دانشجویان در پیروزی این نهضت را یادآور شده و اظهار داشت: در بین عوامل مختلفی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، یکی از مهمترین عوامل نقش تأثیرگذار دانشجویان در تحقق انقلاب بود و بدون تردید در تداوم اهداف – راه و حفظ این انقلاب نیز هیچ عنصری به اندازه‌ی دانشگاه و دانشجو اهمیت ندارد.

وی با اشاره به قدرت علم و دانش در مناسبات امروز جهان تصریح کرد: علیرغم همه تحریم‌ها و شیطنت‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا به گونه‌ای در زمینه‌ی علم و دانش تنومند شده‌ایم که امروز بخش قابل توجهی از هارمونی قدرت در دنیا به نام جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در ادامه با تبیین موقعیت دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین دانشگاه علوم انسانی کشور اظهار داشت: علوم انسانی یعنی علوم بنیادی و علومی که محور تحول است و شما عزیزان به واسطه ورود به این عرصه باید منشأ تحولات خوبی در زمینه ارتقاء این حوزه باشید. 

صحرایی با اشاره به موقعیت ممتاز دانشگاه علامه طباطبائی به جهت دارا بودن مقاطع تحصیلات تکمیلی در اکثر رشته‌های تحصیلی در دانشگاه اضافه کرد: مفتخر باشید در دانشگاهی تحصیل می‌کنید که تمام رشته‌ها در مقطع دکتری دانشجو آموزش می دهد و از هم اکنون عزم خود را برای تحصیل در مقاطع تکمیلی دانشگاه جزم نمایید تا در تداوم این راه موفق باشید و بتوانند نقش خودتان را ایفاء کنید.

نظر شما