دکتر مدرسی خبر داد؛

ثبت ملی ۲۴ اختراع توسط پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۳:۲۶
کد خبر: ۱۸۰۹۰۰
ثبت ملی ۲۴ اختراع توسط پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات
معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات موفق به اجرای 31طرح برون دانشگاهی، ثبت ملی 24اختراع و ثبت362مقاله علمی و ISI در سال 92 شد.

به گزارش سرویس آموزش خبرگزاری برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر محمد حسین مدرسی معاون پژوهشی و فناوری این واحد از ثبت ملی 24اختراع در سال92خبر داد و گفت: دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در سال گذشته موفق به ثبت362مقاله علمی شامل271مقاله آی اس آی و 91مقاله علمی – پژوهشی شدند.

وی با بیان اینکه معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات در سال92 موفق به اجرای 31طرح برون دانشگاهی با درآمد زایی بالغ بر 3976250000ریال برای این واحد شده است، ادامه داد: همچنین در نیمسال اول سال92-93، 5194 پایان نامه و رساله از سوی دانشجویان این واحد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ثبت و دفاع شده است.

معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات به انتشار19عنوان کتاب در سال92اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 19عنوان کتاب از جمله اصول طراحی وسایل بازشونده در ماهواره،شکست و خستگی در چوب، فرآورده های صفحه ای چوبی، توسعه توریسم در کشورهای درحال توسعه، تکنیک های هسته ای در تغذیه و فیزیولوژی نشخوارکنندگان، نانوتکنولوژی، اصول و کاربردها، در آمدی بر طراحی و اداره کتابخانه های کودکان و نوجوانان، مکانیک سیالات و انتقال حرارت تک فاز، اصول و مفاهیم اولیه در انتقال حرارت هسته ای روش های آزمایشگاهی در بیوتکنولوژی، مقدمه ای بر شناخت الگو با رویکرد نرم افزار matlab، مروری بر عوامل ضد قارچی و ضدباکتریایی، کاربرد pcr در قارچ شناسی، طراحی مدار آر اف تئوری و کاربردها و ... در واحد علوم و تحقیقات تالیف یا ترجمه شده است.

مدرسی به تعداد1138مقاله ارائه شده توسط دانشجویان دکتری تخصصی واحد علوم و تحقیقات از ابتدای مهرماه سال91تا پایان شهریورماه سال 92اشاره کرد و گفت: از این میان 574مقاله آی اس آی و428مقاله علمی پژوشی هستند.

وی ادامه داد: دانشکده‌های فنی مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات به ترتیب با 164، 152 و 103 مقاله آی اس آی در مقطع دکتری تخصصی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین دانشکده های علوم انسانی و اجتماعی با125 مقاله، مدیریت و اقتصاد با77مقاله و دانشکده الهیات و فلسفه با73مقاله رتبه های اول تاسوم را در ثبت مقالات علمی و پژوهشی به خود اختصاص دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز