دانشگاه آزاد باید الگوی نمونه یک دانشگاه اسلامی باشد

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۲۵:۵۶
کد خبر: ۱۸۰۹۶۸
نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید الگوی نمونه یک دانشگاه اسلامی در دنیا باش

 به گزارش سرویس آموزش خبرگزاری برنا، دکتر کریم زارع در سومین همایش میان استانی مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مسیر فرهنگی را مسیری نورانی خواند و گفت: با توجه به نحوه انجام کارهای فرهنگی باید به گونه‌ای عمل کنیم که سیئات تبدیل به حسنات شود و اگر چنین شود دانشجویان به سمت دفتر فرهنگ اسلامی سرازیر خواهند شد و احساس رضایت خواهند کرد که این همان خدمت به انسانهاست.

وی افزود: اگر ما بتوانیم علم و ایمان را توأم با عمل کنیم و کاری را انجام دهیم که جوانان در این مسیر حرکت کنند به یاری خداوند متعال دانشگاه آزاد اسلامی به اهداف عالی خود خواهد رسید.

کریم زارع گفت: باید کاری کنیم که دانشجویان از سراسر جهان به دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند و در تمام ابعاد علمی به پژوهش و مطالعه بپردازند و دانشجویان را به الگوی نمونه برای همه نشان دهیم.

وی افزود: ما اگر تلاش کنیم و کمر همت بندیم با هنر و مدیریتی که قرآن به ما یاد داده می توانیم روز به روز دانشجویان را با مسائل فرهنگی و اسلامی بیشتر آشنا کنیم.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید الگوی نمونه یک دانشگاه اسلامی شود، خاطرنشان کرد: در این راه مدیران فرهنگی باید کاری کنند که نخبگانی هم که به خارج کشور رفته‌اند دوباره به میهن بازگردند و خدمت کنند و این رسالتی است که تک تک ما مسئولین باید آن را به سر منزل مقصود برسانیم.

نظر شما