اختصاصی برنا/پاسخ رییس دانشگاه آزاد اسلامی به رییس کمیسیون آموزش مجلس؛

انتصابات در دانشگاه آزاد در چارچوب موازین نظام صورت می‌گیرد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۸۵۹۶۷
انتصابات در دانشگاه آزاد در چارچوب موازین نظام صورت می‌گیرد
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در حال بررسی موضوع هستند تا در صورت اثبات صحت مطالب مندرج در رسانه ها از ادامه همکاری با نامبرده جلوگیری کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به نامه رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی پیرامون انتصاب عبدالحسین هراتی تاکید کرد که انتصابات در دانشگاه آزد اسلامی در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و با رعایت موازین نظام و مقررات کشوری صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،دکتر حمید میرزاده، ریییس دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال نامه‌ای خطاب به رییس کمیسیون آموزش مجلس به ابهامات موجود در خصوص انتصاب عبدالحسین هراتی پاسخ داد.

متن نامه رییس دانشگاه آزاد به این شرح است:
جناب آقای دکتر محمد مهدی زاهدی،
رییس محترم کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام
عطف به نامه شماره 1651/18/دمورخ 17/2/93 مربوط به مطالب منعکس شده در رسانه های کشور در خصوص انتصاب آقای عبدالحسین هراتی به استحضار می رساند کلیه انتصابات مدیران دانشگاه آزاد اسلامی از جمله ایشان از مراجع ذیصلاح استعلام شده که بلامانع بودن انتصاب ایشان مطابق تصویر پیوست اعلام شده است.

با توجه به اینکه انتصابات در دانشگاه آزاد اسلامی درچارچوب مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی و بارعایت موازین نظام ومقررات کشوری است معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در حال بررسی موضوع هستند تا در صورت اثبات صحت مطالب مندرج در رسانه ها از ادامه همکاری با نامبرده جلوگیری کنند.

حمید میرزاده
رییس دانشگاه آزاد اسلامی
لازم به ذکر است در چند روز گذشته برخی رسانه ها جنجال بسیاری نسبت به انتصاب عبدالحسین هراتی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرده بودند که این مساله واکنش رییس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.




نظر شما