عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس:

اهداف کلان نظام با تلاش معلمان دست یافتنی می‌شوند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۲:۴۶
کد خبر: ۲۲۵۷۷۴
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس گفت: آموزش و پرورش مهمترین رکن توسعه کشور و کانون امید، پیشرفت و تعالی میهن اسلامی است.

به گزارش سرویس آموزش جوان خبرگزاری برنا، غلام‌محمد زارعی گفت: دستیابی به اهداف چشم‌انداز توسعه و پیشرفت کشور در گرو ایثارگری معلمان و اهتمام دولت و مجلس به نظام آموزش و پرورش کشور میسر خواهد بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون تردید موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناوری و توسعه علمی کشور نظیر رشد کم سابقه مقالات علمی، دستیابی به دانش شبیه‌سازی و فناوری هسته‌ای و گسترش کم سابقه دامنه ابتکارات و اختراعات، حاصل تلاش‌های صادقانه و بی شایبه و مجاهدات معلمان گرامی در دهه‌های گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: یقیناً دستیابی به اهداف چشم‌انداز توسعه و پیشرفت کشور در گرو همین ایثارگری‌ها و اهتمام و توجه دولت و مجلس به نظام آموزش و پرورش کشور میسر خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امید است که آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد، سال جدید را با رویکرد تحقق تعلیم و تربیتی کیفیت محور و تحول مدار آغاز نماید و با همراهی تمامی بزرگواران به‌ویژه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای گرامی شاهد تحولی همه جانبه و ارتقای کیفیت مسائل آموزشی و پرورشی استان باشیم.

نظر شما