معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

برگزاری سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی – هنری

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۹:۲۵
کد خبر: ۲۳۸۴۸۸
برگزاری سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی – هنری
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری سی وسومین دوره مسابقات فرهنگی – هنری درسال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش سرویس آموزش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،‌ حمیدرضا کفاش اظهار کرد : سی وسومین دوره مسابقات فرهنگی – هنری با هدف شناخت و شکوفائی استعدادها و خلاقیت های فرهنگی وهنری دانش آموزان در مدارس سراسر کشورطراحی و برنامه ریزی شده است .

وی با عنایت به نام گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری ، تصریح کرد : این دوره از مسابقات با عناوین «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » و موضوعات آزاد نظیر رویکردهای قرآنی ، سجایای اخلاقی ، سیره عملی ائمه معصومین «ع» ، افزایش روحیه تدبیر وامید در جوانان ، چگونگی بر طرف نمودن مشکلات زیست محیطی و ... اجرا می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش افزود : ادبی و پژوهشی ، رسانه وفضای مجازی ، هنرهای آوایی ، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای دستی و تجسمی از رشته مسابقات این دوره است .

کفاش با بیان این که انتخاب موضوع مسابقات به عنوان دستور جلسه شورای آموزش وپرورش استان و شهرستان برنامه ریزی شود ، خاطرنشان کرد : مرحله مدرسه ای این مسابقات تا آخر دیماه ، مرحله منطقه ای در نیمه اول اسفند ماه و مرحله استانی در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی رشته های بومی – محلی و منطقه ای را علاوه بر دیگر رشته های مذکور و بنا بر تشخیص ستاد مسابقات مدرسه قابل اجرا دانست و تاکید کرد : مسابقات پایه های دوره اول ابتدایی در سطح مدرسه ، دوره دوم ابتدایی تا سطح منطقه خاتمه می یابد و پایه های مختلف دوره های اول و دوم متوسطه تا سطح استان و دوره دوم متوسطه به مرحله کشوری راه خواهند یافت .

نظر شما