پروفسور مجید سمیعی:

امروز برای علم و فناوری کشور یک روز تاریخی است

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۱:۱۸
کد خبر: ۲۵۳۵۵۹
امروز برای علم و فناوری کشور یک روز تاریخی است
چهره ماندگار پزشکی ایران در مراسم امضای تفاهم نامه ایجاد مرکز تحقیقات بین المللی فناوریهای نوین پزشکی با وزیر علوم، از این روز به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.

 به گزارش گروه آموزش جوان برنا، پروفسور مجید سمیعی با اشاره به تجربه همکاری های بین رشته ای پزشکی با دکتر محمد فرهادی وزیر علوم گفت: با شناختی که از دانش و پشتکار دکتر فرهادی دارم از اجرایی شدن این تفاهم نامه اطمینان دارم و ایجاد مرکز تحقیقات بین المللی فناوریهای نوین پزشکی را یک فرصت تاریخی برای پزشکی ایران و علاقمندان به علم و دانش می دانم .

رئیس موسسه علوم اعصاب هانوفر آلمان افزود: جوانان ایران شور و علاقه زیادی را در تحصیل علوم جدید دارند و من به عنوان یک ایرانی از اینکه یک موسسه تحقیقاتی مهم پزشکی در داخل کشور و با همکاری من ایجاد می شود به خود افتخار می کنم .

وی گفت : من درخشش دانشجویان ایرانی را در دانشگاههای برتر دنیا مشاهده کرده و اطمینان دارم در کمتر از 10 سال ، دانشمندان مرکز تحقیقات بین المللی فناوریهای نوین پزشکی مقالات پژوهشی تاثیر گذاری را در مجلات معتبر جهانی منتشر خواهند کرد.

پروفسور سمیعی در پایان ضمن تاکید بر پیگیری جدی خود بر فعال شدن مرکز تحقیقات بین المللی فناوریهای نوین پزشکی و ایجاد پیوند های قوی میان مراکز علمی برتر دنیا و این مرکز گفت : علاوه بر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری باید سازمان های دیگر نیز از این مرکز پشتیبانی مالی و علمی کنند زیرا در خدمت همه جامعه خواهد بود.

همچنین دکتر والتر از همکاران پروفسور سمیعی در این مراسم گفت : با تجربه همکاری که در چند سال گذشته با دانش آموختگان ایرانی داشتم متوجه شدم آنان نه تنها بسیار باهوش و نخبه هستند بلکه بسیار حرفه ای عمل می کنند.

وی که در گذشته ریاست دانشگاه گریل اتریش را عهده داشته است ، ایجاد مرکز تحقیقات بین المللی فناوریهای نوین پزشکی پروفسور سمیعی در ایران یک الگوی جدید برای انتقال علوم در سطح بین المللی محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز