مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی:

قانون ارتقاء بهره وری سلامت از برنامه های سال ۹۰تامین اجتماعی

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۲۱
قانون ارتقاء بهره وری سلامت از برنامه های سال ۹۰تامین اجتماعی
مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی گفت: ارتقا قانون بهره وری سلامت یکی از برنامه هایی است که در دستور کار این صندوق در سال 90قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، رحمت الله حافظی در مراسم گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: پرستار مجموعه خصوصیات عطوفت و رافت و مهربانی همراه با تخصص و تجربه است که تمامی این صفات را باید یکجا داشته باشد. اگر نشاط و شادی در این شخصیت تجلی کند موثر خواهد بود.

وی افزود: تقارن روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار نشانه نزدیکی شخصیت این دو  به یکدیگر است.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی با اشاره به برنامه های سال 90این صندوق تصریح کرد: ارتقا قانون بهره وری سلامت یکی از اصولی است که در دستور کار صندوق در سال 90قرار دارد.

حافظی تصریح کرد: اصلاح ساختار تشکیلاتی درمانی برای از بین بردن نارضایتی ها و افزایش مهارت پرستاران از دیگر برنامه های صندوق برای بالارفتن رضایت از درمان است.

وی تاکید کرد: بیمارستان ها محلی برای اشتغال زایی نیستند اما باید نیازهای درمانی در آنها رفع شود.

در ادامه این مراسم صادق محصولی افزود: در فرهنگ اسلامی و بومی افرادی که به یکدیگر یاری می رسانند موجبات رحمت الهی را دارند.به همین علت خصوصیات حضرت زینب نیز در پرستاران دیده می شود و این قشر زحمتکش باید آن حضرت را الگوی خود در خدمت رسانی به مردم قرار دهند.

وزیر رفاه ادامه داد: خصوصیات رفتاری حضرت زینب در راستای خصایص نبوی و علوی است که تلاش های مجاهدانه آن حضرت موجب رسیدن به مراتب عالی اخلاقی شده است.

محصولی ادامه داد: در تاریخ کشور ما پرستاران از ابتدا وجود داشتند که در حال حاضر با افتخار اعلام می کنیم این رشته تحصیلی تا مقطع دکتری امکان ادامه تحصیل دارد.

وی با اشاره به 8سال دفاع مقدس تصریح کرد: پرستاران در 8سال دفاع مقدس افتخارات بزرگی را به میهن اسلامی ارزانی داشته اند و جان بسیاری از رزمندگان را نجات داده اند.

وزیر رفاه با اشاره به دهه پیشرفت و عدالت خاطرنشان کرد: این موضوع باید در همه کارها الگو برای کشور باشد بطوریکه که خدمات در همه کشور و مناطق محروم به صورت عادلانه توزیع شود که نقش پرستاران در عرصه بسیار پررنگ است.

محصولی گفت: در بیمه های درمانی باید توسعه ایجاد کنیم و جایگاه اجتماعی پرستاران و ماماها را از این طریق ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: ما باید به صورت شایسته از پرستاران تجلیل کنیم زیرا مقام این افراد بسیار والا است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، در پایان این مراسم با حضور وزیر رفاه و تامین اجتماعی و مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی از پرستاران نمونه سراسر کشور تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز