معاون وزیر آموزش و پرورش به برنا خبرداد

اختصاص ۲۵۰ میلیاردتومان اعتبار به نوسازی مدارس پایتخت

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۴:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۸۳
اختصاص ۲۵۰ میلیاردتومان اعتبار به نوسازی مدارس پایتخت
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال برای رفع مشکل کمبود فضاهای آموزشی و نوسازی مدارس مبلغی بالغ بر 250میلیاردتومان به این مشکل اختصاص خواهد یافت.

مرتضی رییسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شهر تهران به علت فقر فضای آموزشی استاندارد بیشترین سهم را در تخریب و بازسازی خواهد داشت.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش درباره اعتبارات اختصاص یافته به مقاوم سازی فضاهای آموزشی پایتخت افزود: امسال در حدود 250میلیارد تومان اعتبار به ساخت وساز و مقاوم سازی مدارس استان تهران اختصاص یافته است که پیش بینی می شود بر این اساس نیم میلیون متر مربع فضای آموزشی جدید جایگزین و مقاوم سازی خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی مدارس همچنین با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای فضاهای آموزشی پایتخت خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته همه مشکلات فضاهای آموزشی پایتخت در طول سال90تا92 برطرف خواهد شد و ما در تلاش هستیم که شهر تهران دیگر با معضلی به نام کمبود فضای آموزشی مواجه نباشد.

رییسی در ادامه نصریح کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده می توان گفت در سال های آینده فضاهای آموزشی پایتخت مشکلات تخریبی و مدارس فرسوده نخواهد داشت.

وی درباره ارایه شناسنامه فنی مدارس که در سال گذشته برای نخستین بار مطرح شد تصریح کرد: ارایه شناسنامه فنی به فضا های آموزشی امسال به اتمام می رسد و در این راستا تاکنون بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

رییس سازمان نوسازی مدارس گفت: در شناسنامه فنی فضاهای آموزشی ظرفیت ساختمان‌مدرسه، بخش فضای آموزشی و غیرآموزشی نیز تعریف شده است و این شناسنامه ها تمامی اطلاعات مدارس کشور را در اختیار مسوولان برای برنامه ریزی بهرت قرار خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز