رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد

مرحله دوم آزمون شفاهی دوره دکتری تخصصی ۱۴ دی‌ماه آغاز می‌شود

۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۰:۳۸
کد خبر: ۹۱۶۱۰
مرحله دوم آزمون شفاهی دوره دکتری تخصصی ۱۴ دی‌ماه آغاز می‌شود
جبرائیل نسل سراجی گفت: آزمون مرحله دوم دوره دکتری تخصصی پزشکی و بهداشت از 14 تا 17 دی ماه در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس دانشگاه برنا وی در ادامه بیان کرد: البته آزمون رشته‌های آموزش پزشکی و طب سنتی در روزهای 13 و 14 دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران و رشته اخلاق پزشکی نیز 13 دی ماه در دبیرخانه علوم پایه پزشکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه این آزمون از 5 تا ششم دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir ، گفت: آزمون مرحله دوم شامل بررسی توانایی‌های علمی و قدرت انتقال مطالب و ارائه سوابق آموزشی پژوهشی و تجارب حرفه‌ای است.

سراجی با تاکید بر اینکه غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم به هر دلیل، به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: در صورت محرز شدن موارد مغایرت اطلاعات داوطلب در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی می‌شود و مسوولیت آن به عهده داوطلب است و طبق مصوبات هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها با آنان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول ‌باید بر اساس جدول ظرفیت پذیرش اعلام شده در روزهای 5 و 6 دی ماه نسبت به انتخاب اولویت محل تحصیل خود اقدام کنند، اظهار کرد: کارنامه کلیه داوطلبان اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون در هفته اول بهمن ماه خبر داد و افزود:ظرفیت پذیرش شعب بین‌الملل از بین پذیرفته‌شدگان مرحله اول تکمیل می‌شود، بنابراین پذیرفته‌شدگان مرحله اول در صورت تمایل باید نسبت به انتخاب رشته محل شعب بین‌الملل اقدام کنند.

سراجی در خاتمه، گفت: در رشته‌هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرفته می‌شود، فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا (اول) است، بنابراین دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را بر اساس تفاهم نامه بین دانشگاه‌ها در هر محل که دانشگاه‌ها تعیین می‌کند، بگذارند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز