از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه

برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دهه فجر اعلام شد

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۱:۱۲
کد خبر: ۹۴۳۱۴
برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دهه فجر اعلام شد
مظاهری گفت: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه همواره با محوریت نماز، قرآن، عترت و با تأسی به اندیشه‌های امام (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب استمرار دارد.

به گزارش سرویس دانشگاه برنا، مظاهری به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه را تشریح كرد و گفت: برخی برنامه‌ها به صورت مستقل در دانشگاه برگزار می‌شود و برنامه هایی نیز به صورت مشترك با سایر دستگاه ها و دانشگاه ها اجرا می‌شود.

مظاهری اظهار داشت: در دهه مبارك فجر ستادهای برگزاری مراسم در واحدها و مراكز دانشگاهی شكل گرفته و فعالیت های متعددی بر اساس برنامه‌های ابلاغی و فعالیت های مصوب در شورای فرهنگی واحدها و مناطق اجرا می‌شود.

وی با تأكید بر فعالیت‌های مجازی فرهنگی گفت: بهره‌گیری از فضاهای مجازی جهت انتقال پیام انقلاب اسلامی به دانشجویان مورد تأكید بسیار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهتمام معاونت فرهنگی دانشگاه به پژوهش‌های فرهنگی و رویكرد علمی و پژوهشی به مسائل فرهنگی افزود: برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی با عنوان تبیین ابعاد كارآمدی نظام اسلامی در اداره جامعه و نقش امام خمینی (ره) و رهبری دینی در فرایند پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در دهه مبارك فجر است.

معاون فرهنگی دانشگاه برگزاری میزگردهای دانشجویی به منظور پاسخگویی به پرسش های مطرح شده از سوی جوانان را گامی در جهت اقناع دانشجویان و آگاهی آنان از تفاوت های موجود میان جامعه اسلامی و دیگر جوامع قلمداد كرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نمایشگاه‌های فرهنگی و علمی می‌تواند دانشجویان را با مظاهر عینی انقلاب آشنا ساخته و آنان را در فضای روز‌های آغازین انقلاب قرار دهد.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه كه همگام با كمیته دانشجویی دهه فجر و با مشاركت تمامی دستگاه‌ها هر ساله برگزار می‌شود مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) است. این برنامه در شانزدهم بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 بامداد در حرم مطهر بنیانگذار امام خمینی (ره) برگزار می‌شود كه معاونت فرهنگی دانشگاه ضمن مشاركت در برگزاری این مراسم زمینه حضور دانشگاهیان را فراهم می‌آورد.

مظاهری در ادامه ضمن تأكید بر اهمیت تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های گذشته كانون‌هایی با همین عنوان یعنی كانون‌های فرهنگی «تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)» در واحد‌های دانشگاهی نسبت به گسترش آثار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) فعالیت نموده اند و عضویت استادان و دانشجویان در این كانون‌ها نشانگر استقبال دانشگاهیان است.

مظاهری در پایان ضمن بزرگداشت یاد و نام امام راحل (ره) گفت: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه همواره با محوریت نماز، قرآن و عترت و با تأسی به اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب استمرار داشته و رویكرد فرهنگی دانشگاه در سال جاری یعنی «اخلاق مداری، هویت دینی و توسعه فرهنگی » نیز با تأسی به سیره اخلاقی امام راحل (ره) و نقش ایشان در ایجاد هویت دینی انتخاب شده است.





نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز