مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم خبر داد

توزیع رایگان ۲ هزار بلیط جشنواره فیلم فجر در دانشگاه‌ها

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۴۳۱۷
توزیع رایگان ۲ هزار بلیط جشنواره فیلم فجر در دانشگاه‌ها
جلیل دارا با اشاره به توزیع 2 هزار بلیط جشنواره فیلم فجر به صورت رایگان در بین دانشگاه‌ها گفت: فردا، آخرین مهلت دریافت بلیط توسط دانشگاه‌ها است.
به گزارش سرویس دانشگاه برنا جلیل دارا، مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم در ادامه عنوان كرد: با هدف تشویق و ترغیب دانشجویان فعال هنری و اعضای کانون‌های فیلم و عکس در دانشگاه‌های کشور جهت حضور در سی امین جشنواره فیلم فجر به تعداد مذکور بلیط‌ها خریداری شده و در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: حضور دانشجویان خصوصاً دانشجویان علاقمند به عرصه هنر و سینما در این جشنواره، که در واقع بزرگترین جشنواره با موضوع فیلم و سینما در کشور محسوب می‌شود، موضوع بسیار مهمی است چراکه حضور پررنگ آن‌ها در صنعت سینمایی می‌تواند در آینده این موضوع اثرگذار باشد.
 
دارا تصریح کرد: با توجه به اینکه دسترسی و دریافت بلیط جشنواره بین‌المللی فیلم فجر معمولاً قدری سخت و وقت گیر است ، به منظور تسهیل در این امر، این بلیط ها توسط اداره فعالیت‌های هنری معاونت فرهنگی، خریداری شده و به طور رایگان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

مدیر كل اداره امور فرهنگی وزارت علوم خاطرنشان كرد: با توجه به ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌ها مبنی بر معرفی نماینده‌ای جهت دریافت بلیط جشنواره، تاکنون 50 دانشگاه نماینده خود را معرفی کرده‌اند و مابقی دانشگاه‌ها تا فردا فرصت دارند با معرفی نماینده و میزان درخواست، بلیط های سی‌امین جشنواره فیلم فجر را دریافت كنند.

نظر شما