تکرار؛ باید و نبایدهای جراحی‌های پلاستیک/۱

خانم‌های۱۸ تا ۲۵ ساله پرطرفدارترین قشر پروتز

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۴۹۸
خانم‌های۱۸ تا ۲۵ ساله پرطرفدارترین قشر پروتز
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: بیشترین گروه سنی که برای پروتز به مطب‌ها مراجعه می‌کنند، بین گروه سنی 18 تا 25 سال هستند.

بهزاد فروخی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: استفاده از پروتز سینه در خانم‌هایی که به دلایل ژنتیکی دچار کاهش رشد سینه هستند، بیشتر از سایر موارد کاربرد دارد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیم ادامه داد: همچنین برخی از خانم‌ها دارای سینه‌های یکسان نیستند که با انجام پروتز می‌توانند این مشکل را بر طرف کنند، این در حالی است که عفونت، افتادگی سینه در دراز مدت، سفت شدن پروتز و جابه‌جایی پروتز از مهمترین عوارض ناشی از پروتز سینه است.

فروخی با بیان این‌که سن مراجعان برای انجام پروتز سینه کاهش یافته است، افزود: بیشترین گروه سنی که برای پروتز به مطب‌ها مراجعه می‌کنند، بین گروه سنی 18 تا 25 سال هستند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیم اظهار داشت: تمامی متخصصان باید عوارض ناشی از پروتز را در اختیار بیماران قرار دهند، منتها این موضوع نباید سبب ترساندن فرد شود.

گفتنی است؛ انواع مختلفی ازپروتزهای سینه وجود دارد، به طوری که یک نوع آن از جنس سیلیکون است که بیشتر از انواع دیگر استفاده می‌شود و نوع دیگر آن از جنس آب نمک است که کمترمصرف می‌شود.

تاکنون رابطه‌ای بین سرطان پستان و گذاشتن پروتز سینه گزارش نشده است. پروتزها به طور کلی به صورت گرد یا به شکل قطره اشکی وجود دارند. همچنین پروتزها به طور کلی یا زیر عضله پکتورال یا روی عضله پکتورال گذاشته می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز