معاون مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت‌وگو با برنا

زائران انفرادی کربلا و سوریه بیمه می شوند

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۵۷۱
زائران انفرادی کربلا و سوریه بیمه می شوند
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: زائرانی که به صورت انفرادی قصد عزیمت به سوریه و عراق را دارند در مقابل حوادث احتمالی بیمه می شوند.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به آمار بالای حضور زائران انفرادی در کربلا و سوریه این افراد می توانند با پرداخت6هزار تومان خود را در مقابل حوادث احتمالی بیمه کنند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت در ادامه افزود: این افراد می توانند با مراجعه به دفاتر بیمه ایران، قصد عزیمت خود به کشورهای سوریه و کربلا را اعلام کرده و با پرداخت3هزار تومان حق سرانه هلال احمر و 3هزار تومان حق سرانه بیمه که در مجموع 6هزار تومان خواهد بود خود را بیمه کنند. 

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در صورت وقوع حادثه بیمه ایران جبران ضرر را به طور کامل پرداخت خواهدکرد، اظهار داشت: فرد بیمه شده در صورت فوت در ماه های حرام60میلیون تومان و در غیر ماه های حرام45میلیون تومان، در صورت وقوع حادثه تا مبلغ8میلیون تومان در بخش درمان و در صورت از بین رفتن بار و وسایل همراه ویا مفقود شدن آن تا مبلغ600هزار تومان از بیمه دریافت می کند.

حیدری در پایان گفت: لازم به ذکر است افرادی که به صورت انفرادی قصد عزیمت به عراق را دارند با توجه به شرایط حاکم با مشکل ورود به این کشور مواجه خواهند شد اما زائران کشور سوریه به دلیل عدم دریافت ویزا برای ورود به این کشور به هیچ عنوان دچار مشکل خاصی نخواهند بود.افرادی که به صورت انفرادی به کشورهای سوریه و عراق سفر می کنند در صورت بیمه شدن به طور قطع از تسهیلات آن برخوردار خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز