وزیر آموزش و پرورش:

ریشه مشکلات امروز جامعه بروز بیماری به دلیل نهادینه نشدن ورزش است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۴:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۷۵
ریشه مشکلات امروز جامعه بروز بیماری به دلیل نهادینه نشدن ورزش است
وزیر آموزش و پرورش گفت: ریشه همه مشکلات امروز جامعه بیماری های گوناگون است، موضوعی که ضعف در انجام فعالیت های ورزشی یکی از مهمترین دلایل آن است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم نواختن زنگ سلامت اظهار داشت: ریشه همه مشکلات امروز جامعه بیماری های گوناگون است، موضوعی که  ضعف در  انجام فعالیت های ورزشی یکی از مهمترین دلایل آن است به عبارتی می توان گفت ورزش در کشور نهادینه نشده است از این رو فرهنگ سازی در این خصوص باید تدابیر لازم اندیشیده شود به ویژه برنامه ریزی ها در آموزش وپرورش باید به سمتی بروند که دانش آموزان ورزش را به یکی از امور اجتناب ناپذیر بپذیرند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که ورزش سلامت جسم و روح را به همراه دارد و  یکی از امور بسیار مهم برای داشتن جامعه سالم و پرنشاط است، افزود: آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای درتعیین امور جامعه دارد که باید این جایگاه را به سوی میل و نهادینه کردن همچنین فرهنگ عمومی در جامعه برای درست ورزش کردن سوق پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای دستیابی به این جایگاه باید برنامه ریزی های ویژه ای نیز داشت به طور مثال سرود امروز دانش آموزان در رابطه با آنتی بیوتیک ها در مقایسه با صدها سخنرانی در جامعه بهتر و رساتر بوده است.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز